کد خبر : 1610596 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 17:30 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس مورا:

جدایی ام از پی اس جی دردناک بود

قهرمان جدید باشگاه تاتنهام کسی جز لوکاس مورا نیست؛ ستاره ای که سپیدهای لندن را به فینال لیگ قهرمانان رساند.

جدایی ام از پی اس جی دردناک بود

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب در ورزشگاه اختصاصی آژاکس، تاتنهام به لطف هت تریک لوکاس مورا توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

تاتنهامی ها بازی رفت را در خانه با یک گل باخته بودند و در بازی برگشت هم نیمه اول را با دو گل در کیسه به رختکن رفتند؛ ولی لوکاس مورا که در هفته های اخیر جانشین هری کین مصدوم شده، با هت تریک به یادماندنی خود، ورق را برگرداند و تاتنهام را به فینال رساند.

 

 

1404613

 

 

ستاره برزیلی، سابقه 5 سال بازی برای پی اس جی را در کارنامه دارد ولی یک سال پس از انتقال نیمار به باشگاه پاریسی، با بی مهری تمام از پی اس جی جدا شد.

لوکاس که هنوز از یادآوری ماه های انتهایی حضورش در پاری سن ژرمن ناراحت است، به خبرنگاران گفت:« دوست نداشتم از پی اس جی جدا شوم؛ به خصوص با آن شرایطی که برایم رقم زدند و مجبور به جدایی شدم. واقعا دردناک بود. پنج سال خوب را در پاریس داشتم و فکر می کنم بازیکنی تاثیرگذار هم بودم. 7 ماه انتهایی حضورم در پی اس جی، سخت و دشوار بود.»

 

مورا ادامه داد:« در هر صورت آن اتفاقات باعث شد تا بر تجربیاتم اضافه شده و طرز فکرم تغییر کند. جدایی از باشگاه، بخشی از فوتبال است و بالاخره با آن کنار آمدم. حالا در تاتنهام خوشحالم و اینجا به رویای دیرینه ام که تجربه فینال لیگ قهرمانان است، رسیدم.»

 

 

دیدگاه‌ها