کد خبر : 1610556 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 14:55 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای جانشینی هروه رنار؛

رسمی؛ بومل مربی بعدی مراکش شد

فدراسیون فوتبال مراکش پاتریس بومل را به عنوان جانشین هروه رنار انتخاب و معرفی کرد.

رسمی؛ بومل مربی بعدی مراکش شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام ملت های آفریقا از 31 خرداد ماه آغاز می شود و تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت. پیش تر خبر جدایی هروه رنار پس از جام ملت های آفریقا قطعی شده بود ولی فدراسیون مراکش در مورد جانشینش تصمیمی نگرفته بود که حالا این اتفاق رخ داده است.
پاتریس بومل فرانسوی از سال 2016 همکاری خود را همزمان با هموطنش هروه رنار در تیم ملی مراکش به عنوان دستیار این مربی آغاز کرده بود و حالا فدراسیون فوتبال مغرب او را به عنوان سرمربی بعدی شیرهای آفریقا انتخاب کرده است.


بومل از سال 2010 همواره دستیار اصلی رنار در تیم های مختلفی بود که این مربی در آنها حضور داشته و حالا پس از جام ملت های آفریقا برای دومین مرتبه جانشین هموطنش می شود؛ اتفاقی که در سال 2013 و پس از جدایی رنار از تیم ملی زامبیا رخ داد ولی جدایی این دو زیاد طول نکشید و پس از اینکه رنار در سال 2014 به عنوان سرمربی ساحل عاج انتخاب شد، بار دیگر این دو همکاری‌اشان را از سر گرفتند.


رنار 50 ساله که در جام جهانی هم تیمش برابر کی روش عملکرد بسیار خوبی داشت ولی در نهایت با یک گل به خودی مغلوب کی روش و شاگردانش شد، در دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا ویژه ترین تماشاگر بازی ایران برابر ژاپن بود که در کنار ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران حضور داشت؛ حضوری که گمانه زنی هایی در مورد انتخاب او به عنوان جانشین سرمربی سابق پرتغالی ایران ایجاد کرد. با این حال همچنان و پس از گذشت بیش از سه ماه، مسئولان فدراسیون فوتبال با احتیاط و کاملا به صورت مبهم در مورد سرمربی آینده تیم ملی صحبت می کنند.


با انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی مراکش حالا همه علاقمندان به فوتبال به خصوص در ایران منتظر اعلام مقصد بعدی سرمربی فرانسوی هستند؛ مقصدی که شاید ایران باشد.

 

1404890

 

 

دیدگاه‌ها