کد خبر : 1610543 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 13:52 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: مایک فیلان دستیار سرمربی یونایتد شد

باشگاه منچستریونایتد رسماً اعلام کرد مایک فیلان را با قراردادی سه ساله به عنوان دستیار سرمربی این تیم، اوله گنار سولسشر منصوب کرده است.

رسمی: مایک فیلان دستیار سرمربی یونایتد شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات زیادی که در هفته‌های اخیر درباره سمت آینده مایک فیلان در کادر فنی منچستریونایتد منتشر شده بود باشگاه منچستریونایتد امروز رسماً اعلام کرد مایک فیلان را با امضای قراردادی سه‌ساله به عنوان دستیار سرمربی این تیم منصوب کرده است.

 

1404880

 

این در حالی است که گفته می‌شد مدیران ارشد یونایتد قصد دارند فیلان را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه منصوب کنند چون معتقدند او باید در کادر فنی این تیم نقش پررنگ‌تر و مهم‌تری داشته باشد. ولی در نهایت فلان به عنوان دستیار سرمربی منصوب شد تا در کنار اوله گنار سولسشر به هدایت شیاطین سرخ مشغول شود.

 

مایک فیلان بعد از اعلام رسمی منصوب شدنش به عنوان دستیار سرمربی یونایتد گفت:" از اینکه به عنوان دستیار سرمربی به باشگاه برگشته‌ام خیلی خوشحالم. منچستریونایتد از زمانی که از سال 1989 به عنوان بازیکن به این تیم ملحق شدم بخش بزرگی از زندگی من بوده و از اینکه قرار است در این پست کلیدی، رابطه‌ام با این باشگاه را ادامه بدهم فوق‌العاده خوشحالم".

 

دیدگاه‌ها