کد خبر : 1610535 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 13:19 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی اروگوئه: سوارز شش هفته بازی نمی‌کند

امروز اعلام شد لوئیس سوارز که بعد از شکست بارسا مقابل لیورپول مصدوم شده و تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته بود تا شش هفته از حضور در میادین منع شده است.

نگرانی اروگوئه: سوارز شش هفته بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا به دلیل مصدومیتی که در بازی مقابل لیورپول به آن دچار شده بود تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت امروز اعلام شد سوارز دست کم به مدت شش هفته نمی‌تواند در میادین فوتبال حاضر شود. به این ترتیب او بازیهای باقیمانده از فصل رقابتهای باشگاهی اسپانیا را از دست داده و حتی حضور او در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا با پیراهن تیم ملی کشورش اروگوئه با اما و اگر مواجه شده است.

 

1404341

 

باشگاه بارسلونا رسماً اعلام کرد که انجام عمل جراحی روی زانوی سوارز اجباری بوده و او به مدت شش هفته نمی‌تواند به میدان برود.

 

به این ترتیب سوارز نه تنها در بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا و فینال کوپا دل‌ری برای بارسا بازی نخواهد کرد بلکه حتی ممکن است بازی‌های اول تیم ملی اروگوئه در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا را هم از دست بدهد.

 

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است:" لوئیس سوارز به دلیل جراحی‌ای که روی زانوی او انجام شده در سه بازی باقیمانده فصل جاری لالیگا به میدان نخواهد رفت و روز 25 می در فینال کوپا دل‌ری مقابل والنسیا هم حضور نخواهد داشت".

 

علت اینکه این خبر تیم ملی اروگوئه را هم نگران کرده این است که اروگوئه‌ای‌ها اولین بازی‌شان در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا را روز 16 ژوئن برگزار خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها