کد خبر : 1610497 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 11:03 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ و لاکازت: هماهنگی ما ایده‌آل است

آرسنال دیشب موفق شد والنسیا را در مستایا با هت‌تریک اوبامیانگ و یک گل از لاکازت شکست دهد. این دو مهاجم آرسنال بعد از بازی به تحسین یکدیگر پرداخته و از هماهنگی کامل بین خود گفتند.

اوبامیانگ و لاکازت: هماهنگی ما ایده‌آل است

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، دو مهاجم آرسنال که در جریان پیروزی 4-2 دیشب توپچی‌ها مقابل والنسیا هر دو گلزنی کردند، هر چند اوبامیانگ سهم بیشتری از این گلزنی داشت و موفق به هت‌تریک شد و لاکازت یک گل به ثمر رساند، بعد از بازی به تحسین یکدیگر پرداخته و مدعی شدند بین آنها هماهنگی کامل و ایده‌آلی برقرار است.

 

1404835

 

با اینکه آرسنال چند روز پیش بعد از تساوی 1-1 مقابل برایتون امید کمی به کسب سهمیه چمپیونزلیگ دارد اما راه‌یابی‌اش به فینال لیگ اروپا باعث شده بازیکنان این تیم روحیه مضاعفی پیدا کنند.

 

لاکازت بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" ما امشب وقتی از حریف عقب افتادیم خیلی خوب واکنش نشان دادیم. می‌دانستیم که امشب باید حداقل یک گل بزنیم. اوبا امشب فوق‌العاده بود و با هت‌تریک استثنایی‌اش ما را به فینال برد. باید همه از او متشکر باشیم".

 

1404837

 

مهاجم فرانسوی آرسنال در ادامه گفت:" ما در یک ماه گذشته در لیگ برتر بد بازی کردیم و حالا باید از این فرصت استفاده کنیم. ما می‌خواهیم سال آینده در چمپیونزلیگ بازی کنیم و جام قهرمانی لیگ اروپا را می‌خواهیم".

 

اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال که در بازی دیشب هت‌تریک کرد هم در پایان مسابقه گفت:" ما از فصل گذشته درس گرفتیم و امسال آن اشتباهات را تکرار نکردیم و حالا هم که می‌بینید به فینال رسیده‌ایم".

 

اوبامیانگ بعد از تحسین هم‌بازی‌اش در خط حمله آرسنال، لاکازت، گفت:" من و لاکازت درباره رابطه‌مان خیلی صحبت کرده‌ایم. بازی کردن در کنار او واقعا لذت‌بخش است. به خصوص وقتی در بازی‌هایی به این مهمی برنده می‌شویم ارزش او بیشتر مشخص می‌شود. فینال باکو هم یک فینال است و مهم نیست با چه تیمی بازی می‌کنیم. فقط باید از جان و دل مایه بگذاریم و برنده شویم".

 

دیدگاه‌ها