کد خبر : 1610495 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 10:42 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مبهم هازارد: رئال؟ هنوز نمی‌دانم

ادن هازارد بعد از پیروزی چلسی مقابل فرانکفورت و راه‌یابی به فینال لیگ اروپا به سوالها درباره آینده‌اش در چلسی پاسخ روشنی نداد تا آینده او در این باشگاه همچنان مبهم باقی بماند.

پاسخ مبهم هازارد: رئال؟ هنوز نمی‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که در صعود چلسی به فینال لیگ اروپا نقش مهمی بازی کرد و دیشب در بازی برگشت دو تیم در استمفوردبریج یکی از مهره‌های تاثیرگذار چلسی بود بعد از بازی مدعی شد هنوز نمی‌داند در چلسی ماندگار خواهد شد یا نه، تا به این ترتیب مساله انتقال او به رئال مادرید یا ماندگاری‌اش در چلسی همچنان مبهم باقی بماند.

 

با توجه به شایعات گسترده‌ای که درباره انتقال هازارد به رئال مادرید در فصل تابستان وجود دارد، رسانه‌ها می‌گویند ممکن است بازی دیشب آخرین بازی هازارد با پیراهن چلسی در استمفورد بریج باشد.

 

1404832

 

هازارد در پایان بازی وقتی با سوالات خبرنگاران درباره انتقالش به رئال و آینده‌اش در چلسی مواجه شد گفت:" من به این مساله فکر نمی‌کنم. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم این است که با این باشگاه یک جام بدست بیاورم. اگر فینال باکو آخرین بازی‌ام باشد تمام تلاشم را می‌کنم و از جان و دل برای چلسی مایه می‌گذارم. واقعیت این است که هنوز چیزی نمی‌دانم و بنابراین تمام سعی‌ام را می‌کنم تا چلسی در بازی‌هایش پیروز شود".

 

ستاره بلژیکی چلسی در ادامه گفت:" وقتی یک تیم در بازی رفت که در خارج از خانه است با حریف مساوی می‌کند کار سخت می‌شود ولی ما می‌دانستیم که به فینال صعود خواهیم کرد. معمولا بازی در خانه راحت‌تر است ولی امروز اصلاً اینطور نبود".

 

هازارد در ادامه گفت:" به نظر من ما امروز عالی کار کردیم ولی نیمه‌نهایی لیگ اروپا به هیچ وجه ساده نیست. در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم و از این بابت خیلی خوشحالیم. حالا به باکو خواهیم رفت و سعی می‌کنیم جام قهرمانی را برای چلسی بدست بیاوریم".

 

دیدگاه‌ها