کد خبر : 1610494 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 10:17 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

پتر چک: بعد از فینال باکو خداحافظی می‌کنم

پتر چک، دروازه‌بان کهنه‌کار آرسنال می‌گوید بعد از شرکت در فینال لیگ اروپای امسال مقابل تیم سابقش چلسی، دست‌کش‌ها را خواهد آویخت و بازنشسته خواهد شد.

پتر چک: بعد از فینال باکو خداحافظی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پتر چک، دروازه‌بان کهنه‌کار آرسنال بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل والنسیا که با نتیجه 4-2 بدست آمد تا توپچی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 7-3 به پیروزی رسیده و به فینال لیگ اروپا راه یابند، گفت در پایان فصل جاری و بعد از شرکت در فینال لیگ اروپا دست‌کش‌هایش را خواهد آویخت و به دوران فوتبالی پرافتخار خود پایان خواهد داد.

 

1404827

 

چک بعد از بازی گفت:" بعضی روزها هست که آدم خوب کار می‌کند و به خودش می‌گوید می‌توانم باز هم ادامه بدهم ولی من روی این تصمیم خیلی فکر کرده‌ام. شاید بتوانم دو سال دیگر هم ادامه بدهم ولی ترجیحم این است که زودتر بازنشسته بشوم. دلم می‌خواهد زمانی که بازنشستگی‌ام دست خودم است این کار را بکنم".

 

دروازه‌بان آرسنال در ادامه گفت:" آخرین رویای من بازی در فینال لیگ اروپا بود که امشب به واقعیت پیوست. حالا رویایم قهرمانی در لیگ اروپا است".

 

پتر چک در ادامه اضافه کرد:" من با تلاش در تمرین‌ها و تجربه‌ای که دارم می‌توانم سن و سال بالایم را جبران کنم. مهم این است که در تمرینها با تمام قوا شرکت کنید و کاملا آماده شوید. من چه زمانی که فیکس بوده‌ام و چه زمانی که نیمکت‌نشین، با این ذهنیت تمرین کرده‌ام. بعد از گل چهارم که امشب به حریف زدیم برای این آنقدر خوشحالی کردم چون مطمئن شده بودم که دیگر به فینال لیگ اروپا رسیده‌ایم".

 

دیدگاه‌ها