کد خبر : 1610431 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 19:15 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: گفته بودم لیورپول بهترین تیم دنیاست

بایرن مونیخ تنها دو پیروزی تا مسجل کردن قهرمانی خود در بوندسلیگا فاصله دارد.

کوواچ: گفته بودم لیورپول بهترین تیم دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه در یک بازی حساس از هفته 33 بوندسلیگا به مصاف لایپزیش خواهد رفت و در صورت پیروزی یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک می شود.

 

 

1390442

 

 

نیکو کوواچ در  نشست خبری این بازی و مورد وضعیت مانوئل نویر گفت:« نویر هنوز آماده بازی نیست و در این بازی ما را همراهی نخواهد کرد. امیدواریم مانوئل بتواند هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت کند و در دو بازی پایانی فصل، درون دروازه بایستد.»

 

لایپزیش:« در مورد این باشگاه همیشه به نکات منفی اش اشاره می شود در حالی که توجه نمی کنند که پشت موفقیت های لایپزیش، یک ساختار درست وجود دارد. خیلی تیم های دنیا از منابع مالی فراوان برخوردار هستند اما چه اهمیتی دارد که این پول ها را چه اسپانسری تامین می کند؟

آنها تیم سوم جدول هستند و فصل بعد نیز در لیگ قهرمانان خواهند بود. در مورد یک تیم معمولی صحبت نمی کنیم. آنها یک تیم باکیفیت با یک مربی خیلی خوب هستند.»

 

وضعیت بازیکنان:«: حضور خاوی مارتینز در این بازی در هاله‌ای از ابهام است. او اخیراً عالی کار کرده و جای تأسف خواهد داشت اگر نتوانیم از او استفاده کنیم. خامس هم به تمرینات بازگشته و روبرت لواندوفسکی نیز به صورت انفرادی تمرین کرد.»

 

لیورپول و تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان:« باید بگوییم که لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا بهترین لیگ‌های جهان هستند و برخی از بهترین بازیکنان جهان در این دو لیگ هستند. در کنار اینها تیمی همچون آژاکس را هم نباید فراموش کنیم که از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پس از شکست مقابل لیورپول(یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) هم گفتم که لیورپول در حال حاضر بهترین تیم جهان است و خوشحالم که برتی فوگتس هم این حرف من را تأیید کرد.»

 

 

1404506

دیدگاه‌ها