کد خبر : 1610400 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 15:40 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد مصمم برای سفردوباره به آسیا با استقلال

سرمربی جوان استقلال چند روز بعد از وداع تلخ با رقابت های آسیایی مصمم تر از همیشه شاگردانش را برای سفر دوباره به آسیا آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات تلخ و ناکامی های زنجیروار استقلال در سه جام داخلی و آسیایی حالا همه نگاه به پایان خوش برای این تیم با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دوخته شده است. فراز و نشیب های فراوان این فصل به قدری استقلالی ها را سرخورده کرد که تنها یک اتفاق مثبت می تواند التیامی برای زخم های پرشمار آنها در لیگ هجدهم باشد.


در این بین فرهاد مجیدی بعد از دو بار هدایت استقلال در لیگ و آسیا، روزهای متفاوتی را تجربه کرد و به خوبی پی برد نگاه ها به سرمربی استقلال با چیزی که او تصور می کرد، فرق زیادی دارد. فرهاد که در مصاف با الدحیل ری اکشن های عجیبی از خود کنار خط طولی نشان داد بعد از این تجربه نسبتا تلخ حالا دو فینال دیگر در داخل دارد که استقلال را دوباره مسافر آسیا کند.


اولین فینال در برزیل ایران خواهد بود آن هم مقابل تیم تازه اوج گرفته صنعت نفت که در هفته های گذشته به هیچ تیمی رحم نکرده است. فرهاد خوب می داند برای فروکش کردن انتقادات همین طور کسب سهمیه آسیا با قرار گرفتن در جمع تیم های بالای جدول نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز از برزیلی های ایران دارد از همین رو در تمرینات قبل از سفر به آبادان مصمم و بانشاط در پی ریکاوری مناسب و آماده کردن استقلال با استراتژی متفاوت است.

 

1404714

 

1404715

 

1404716

دیدگاه‌ها