کد خبر : 1610392 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 14:51 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

طی مراسمی خاص در کوالالامپور 

حریفان نوجوانان و جوانان ایران مشخص شدند

گروهبندی دور مقدماتی رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا انجام شد تا تیم های مدعی حضور در رقابت های قهرمانی 2020 آسیا مشخص شوند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز مراسم گروهبندی رقابت های قهرمانی زیر 16 و 19 سال آسیا در دور مقدماتی برگزار و تیم های کل قاره حریفان خود را در گروه های مختلف شناختند. در شرایطی که مرحله نهایی این رقابت ها در سال 2020 برگزار می شود تیم های حاضر در گروه های مختلف باید جواز صعود به مرحله نهایی را دریافت کنند.


در رقابت های نوجوانان آسیا زیر 16 سال، ایران در گروه C با تیم های فلسطین، افغانستان و مالدیو قرار گرفت. بنا به اعلام ای اف سی میزبان مرحله گروهی به ایران اختصاص داده شده است تا شانس بزرگی برای صعود ایران به جمع تیم های برتر آسیا رقم بخورد.

 

1404699


اما در رقابت های جوانان آسیا زیر 19 سال، گروهی دشوار نصیب ایران شد چون باید به مصاف امارات، قرقیزستان و نپال برود تا در ماموریتی دشوار به عنوان تیم نخست جواز صعود را دریافت کند. نکته جالب این که این رقابت ها نیز با میزبانی ایران برگزار خواهد شد تا شاگردان سیروس پورموسوی برگ برنده بزرگی داشته باشند.

 

1404700


زمان آغاز این بازی ها قرار است از سوی مسئولان ای اف سی به صورت دقیق اعلام و برنامه بازی ها در گروه های مختلف مشخص شود. تیم های اول هر گروه در دو رده سنی مستقیم صعود می کنند و چهار تیم برتر دوم نیز این شانس را دارند که در مرحله نهایی حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها