کد خبر : 1606222 | 31 فروردين 1398 ساعت 19:43 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه یکه‌تازی ترابزون اسپور با حسینی و امیری

ترابزون اسپور در حضور کامل مدافع ایرانی خود و بازی تعویضی وحید امیری برابر ینی مالاتیا اسپور به برتری رسید.

ادامه یکه‌تازی ترابزون اسپور با حسینی و امیری

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و نهم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که مثل ۱۰ دیدار اخیرش سید مجید حسینی را در قلب خط دفاعی و وحید امیری را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در استادیوم سنول گونش میزبان تیم رده پنجمی ینی مالاتیا اسپور بود.

 

یاران حسینی و امیری که در پنج هفته اخیر یک تساوی و چهار پیروزی متوالی داشتند، امشب هم موفق به برتری خانگی مقابل ینی مالاتیا اسپور، تیمی که یک پله پایین‌تر از آنها بود، شدند تا به امتیاز ۵۲ برسند و همچنان در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه بمانند.

ترابزون اسپور یک بازی بیشتر و ۹ امتیاز کمتر از باشاک‌شهیر استانبول صدرنشین، ۴ امتیاز کمتر از تیم رده دومی گالاتاسرای و یک امتیاز کمتر از بشیکتاش رده سومی دارد و از امید بالایی برای کسب سهمیه لیگ اروپا و حتی لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

 

سید مجید حسینی که بیست و یکمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام می‌داد، همانند ۱۰ دیدار گذشته این تیم حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و نقش زیادی در برتری تیمش مقابل ینی مالاتیا اسپور ایفا کرد.

 

وحید امیری، دیگر ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور که مجموعا در این فصل ۱۸ بازی انجام داده، برخلاف دو دیدار گذشته این تیم که تا پایان نیمکت‌نشین بود، امروز در دقیقه ۸۹ دیدار مقابل ینی مالاتیا اسپور وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها