کد خبر : 1601081 | 08 فروردين 1398 ساعت 15:44 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم؛

مهاجری: باید گل نخوریم تا برنده شویم

رضا مهاجری می‌گوید کویتونگو بازیکن با استعدادی است و در آینده بیشتر از او خواهید شنید.

مهاجری: باید گل نخوریم تا برنده شویم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهاراتی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید. او در ابتدا گفت: یک ذره سال جدید را باید با ترس و لرز تبریک بگوییم به خاطر اتفاقاتی که برای مردم خوب کشورمان افتاد. شمال، شمال غرب و... بازهم خوب همدردی بود که همه مردم از خودشان نشان دادند و من در آذربایجان این را لمس کردم و از این بابت افتخار میکنم در این فضا کار میکنم چون انسانیت حرف اول را می‌زند. در جایی که خیلی صحبت شد، مردم و مسئولان موضع گیری کردند من هم دوست داشتم کنار مردم آسیب دیده باشم اما مسئولیت مانع از این قضیه شد. اما این باعث نمی‌شود که فعالیتمان را کم کنیم و قدمی که میخواهیم که را برنداریم. انشالله باشگاه ماشین سازی هم در روزهای آینده مبلغی را جمع می‌کند تا به مردم مصیبت زده بدهد. در جایی که باران می‌تواند رحمت الهی باشد اما به دلایلی که نمی‌دانم اسمش را چه چیزی بگذارم این اتفاق افتاد.

 

مهاجری راجع به محروم و مصدوم ماشین سازی گفت: محروم ما مسیح زاهدی است که پس از مصدومیت داشت تازه در شرایط بازی قرار می‌گرفت و در بازی با جم هم بازی خوبی را ارائه داد اما به خاطر گرفتن کارت زرد چهارم از بازی با فولاد محروم شد. مصدوم خاصی نداریم اما همانطور که گفتید یک بازی حساس میانه جدولی است، بچه ها میدانند که برد در بازی فردا می‌تواند باعث شود ما به ۶ تیم بالای جدول برسیم. ما در نیم فصل دوم یکی دو لغزش داشتیم اما توانستیم خودمان را برگردانیم. بازی فردا هم بحث روانی حرف اول را میزند و بچه ها به کسب ۳ امتیاز واقف هستند. البته فولاد شایستگی اش را نشان داده؛ چه از لحاظ ساختار، چه بازیکن و چه مربی.

 

وی درباره هواداران تبریزی عنوان کرد: خیلی جاها توانستیم محبت هواداران را با بازی خوب بدهیم و خیلی جاها هم شرمنده شان شدیم. امیدوارم فردا بیایند؛ به هر حال آذربایجان دو تیم خوب دارد تراکتور راه خودش را به لحاظ فضای امید پیدا کرده اما ماشین نیاز به حمایت مردم دارد تا پایه های خود را سفت کند. امیدوارم هواداران فردا بیایند و ما را حمایت کنند تا فولاد را در زمین خودمان زمین گیر کنیم.

 

رضا مهاجری در پاسخ به این سوال که چرا ماشین سازی کم گل می زند گفت: فوتبال اگر بناست ببریم، باید گل نخوریم، اگر ما موفق شدیم پارس جم را ببریم به این خاطر بود که گل نخوردیم. نه این که برویم روی فوتبال دفاعی اما باید مدیریت کنیم بازی را. حتی در همان بازی هایی که گل نزدیم، صاحب موقعیت های خوبی شدیم، من نقطه اوج بازی را بازی با پیکان می‌دانم که پنالتی را از دست دادیم. به هر حال این فرصت همیشه پیش می‌آید که گل نخوریم نه این که فوتبال دفاعی بازی کنیم. البته خالقی فر هم مصدوم بود که تاثیر داشت اما انرژی مثبتش پشت تیم هست. اما هدف ما بردن است چه با تیم پایین جدول و چه بالای جدول. استراتژی ما نیت بردن است، من نمیتوانم با استراتژی بازی تراکتور با سپاهان بازی کنم، این که چقدر موفق شویم به عملکرد بچه ها بستگی دارد.

 

سرمربی ماشین سازی همچنین راجع به دلیل عدم نتایج خوب ماشین سازی در خانه هم اظهار داشت: فشار نیست، من فکر میکنم همان بحثی که گرفتید تمرکز است. شما در خارج از خانه تمرکز دفاعی بیشتری دارید خواه ناخواه. چون در خانه حریف تمرکز دفاعی بیشتری به وجود می‌آید.

او افزود: نساجی و سایپا و فولاد تیم هایی هستند که در کمرکش جدول هستند و اگر این ها را ببریم شانس این را داریم که بالای این ها قرار بگیریم. ما اگر بازی به بازی جلو برویم تمرکز تیممان بالا می‌رود و شانس رسیدن به رتبه ششمی را داریم. فردا انشالله ببریم، اگر چه سایپا دو بازی کمتر دارد اما میتوانیم رتبه مان را بهتر کنیم.

 

مهاجری در خصوص بازیکن بریتانیایی این تیم هم گفت: کویتونگو بازیکن ۲۱ ساله است، جوان است و استعداد زیادی دارد، پتانسیل بزرگ شدن را دارد، ما هم قرارداد بلند مدت بستیم. سرعت خوبی دارد، فیزیک مناسبی دارد و یک مقدار هماهنگی باشد بیشتر به کمک می‌کند، قطعا در آینده بیشتر از او می‌شنوید.

 

او راجع به تاخیر این بازیکن در بازگشت هم گفت: بازیکن باید سر تاریخ برمی‌گشت، من به باشگاه هم گفتم اگر نمی‌توانند شرایط را مهیا کنند اصلا بازیکن نیاید. یک مقدار خورد به تعطیلات اما بازیکن آنطوری نیست و خودش هم تاکید داشت که زودتر برگردد و کمک کند. بزرگ شده اسکاتلند است اما در آفریقا به دنیا آمده.

دیدگاه‌ها