کد خبر : 1599555 | 26 اسفند 1397 ساعت 17:45 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

ستاره آرژانتینی آژاکس به بارسلونا پیشنهاد شد

بارسلونا سخت به دنبال این است تا برای فصل بعد یک دفاع چپ به عنوان ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا به خدمت بگیرد.

ستاره آرژانتینی آژاکس به بارسلونا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"،  وقتی لوکاس دینیه بارسا را در تابستان امسال به مقصد اورتون ترک کرد، پیش بینی می شد که سران بارسلونا برای جذب بازیکن جانشین او اقدام کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و جوردی آلبا در سمت چپ بارسا کاملا تنهاست.

در مقطعی از فصل قرار بود میراندا از تیم دوم بارسا ذخیره آلبا شود اما بازی های او در کوپا دل ری متقاعدکننده نبود؛ به طوریکه در بازی رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سویا که آلبا حضور نداشت، والورده ترجیح داد از سمدوی راست پا در سمت چپ استفاده کند. تغییری که جواب نداد و خسوس ناواس بارها از آن منطقه خطرساز شد.

 

 

1391543

 

 

برای فصل بعد اما سران بارسا تصمیم قطعی خود برای جذب یک مدافع چپ را گرفته اند و باید دید در نهایت کدام بازیکن پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد.

طبق ادعای اسپورت، نیکولاس تاگلیافیکو، آخرین گزینه ای بوده که به بارسا پیشنهاد شده است. ستاره 26 ساله و آرژانتینی آژاکس که فصل فوق العاده ای را سپری کرده و با این تیم تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کرده است. او در این رقابت ها برای تیم هلندی گلزنی نیز کرده است. 

او از سوی مدیر برنامه هایش به بارسا پیشنهاد شده و مسئولان این باشگاه در حال بررسی این پیشنهاد هستند؛ هرچند که در حال حاضر بعید است که گزینه نهایی بارسا تاگلیافیکو باشد. او سخت مورد توجه اتلتیکو مادرید نیز قرار دارد و شانسش برای پیوستن به این باشگاه بیشتر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها