کد خبر : 1589140 | 15 بهمن 1397 ساعت 12:30 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمال سرانجام در ترکیب اصلی؟ (عکس)

بازگشت کمال کامیابی نیا و رهایی از محرومیت خبر خوبی برای برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز چهارشنبه در یکی از مسابقات مهم این فصل خود به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که حالا رقابت بسیار جذابی در تمرینات دارند، با آمادگی بسیار زیاد امیدوارند نظر کادرفنی را جلب کنند و به ترکیب اصلی برسند. در نیم فصل اول خط هافبک تیم پرسپولیس را بازیکنانی نظیر سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، بشار رسن، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه تشکیل می دادند و حالا با اضافه شدن مهره هایی چون مهدی ترابی، سروش رفیعی و حتی مهدی شریفی، رقابت برای ترکیب  اصلی بسیار شدیدتر شده است.

 

با این حال در دیدار مقابل سپیدرود بازهم برانکو برای انتخاب 11 مرد اصلی با چالش هایی روبرو بود. محرومیت انضباطی کامیابی نیا و مصدومیت ربیع خواه باعث شد تا علی رغم خستگی احمد نوراللهی که در جام ملت ها حضور داشت، برانکو از او در ترکیب اصلی استفاده کند. اما حالا بازگشت کمال این فرصت را به سرمربی کروات پرسپولیس می دهد تا به نوراللهی استراحت بدهد.

 

احمد نوراللهی در این فصل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم پرسپولیس بوده و علی رغم بازی در پست غیرتخصصی و حضور در قسمت های هجومی زمین، نمایش های بسیار خوبی را از خود نشان داد و در قامت یک ستاره ظاهر شد. با این حال خستگی حاصل از حضور در اکثر مسابقات نیم فصل اول و همچنین بازی برای تیم ملی باعث شده تا برانکو در اندیشه استراحت دادن به او باشد.

 

این در حالی است که تصاویر منتشر شده از تمرینات تیم پرسپولیس نیز نشان از بازگشت کامیابی نیا به ترکیب اصلی دارد و شاید اگر برانکو بخواهد نوراللهی را فیکس بازی دهد، حداقل باید در پست هافبک راست و چپ استفاده کند؛ جایی که امید عالیشاه، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، بشار رسن و... مهره های تخصصی به حساب می آیند.

 

 

دیدگاه‌ها