کد خبر : 1586881 | 06 بهمن 1397 ساعت 12:24 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنگجویان تائه چی بعد از قلع و قمع توسط قطری ها

نقش آفرینی لشگر شکست خورده مقابل دوربین‌ها

تیم ملی کره جنوبی با شکست یک بر صفر برابر قطر زودتر از آنچه تصور می شد باید امارات را به مقصد سئول ترک کند.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی کره جنوبی در حالی بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر قطر را باخت که با توجه به حضور بازیکنان با تجربه به خصوص سون هیونگ مین بهترین بازیکن حال حاضر آسیا و گلزن سرشناس تیم تاتنهام کمتر کسی تصور می کرد این تیم مغلوب تیم جوان حریف شود.


اما کره جنوبی در روزی که اسیر بازی و جنگندگی شد تمام نگاه ها به توانایی های سون هیونگ مین، کاپیتان و شماره هفت این تیم بود اما سون نیز به تنهایی کاری برای جنگجویان تائه چی نتوانست انجام بدهد و قطر با تک گل عبدالعزیز حاتم بازی را برد و به مرحله نیمه نهایی رسید.


حالا جام ملت ها بدون ستاره های مطرح فوتبال کره و سون هیونگ مین بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال آسیا به راه خودش ادامه می دهد تا مشخص شود با ظهور مدعیان تازه قاره کهن در حال پوست اندازی در فوتبال است.


صحنه هایی که دیشب در پایان بازی دو تیم کره جنوبی و قطر در زاید اسپورت ابوظبی شکل گرفت را کمتر کسی قبل از تماشای آن می توانست باور کند. این که سون و یارانش در قامت لشگر شکست خورده مقابل دوربین های تلویزیونی و میکروفن های خبری قرار بگیرند و از دلایل شکست برابر تیم جوان قطر و کنار رفتن از جام ملت ها صحبت کنند.

 

1376524

 

1376525

 

1376526

دیدگاه‌ها