کد خبر : 1580370 | 11 دی 1397 ساعت 10:06 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

برند لنو: آرسنال باید سریع به شرایط عادی برگردد

برند لنو، دروازه‌بان آلمانی آرسنال می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا توپچی‌ها با پیروزی مقابل فولام، شکست مقابل لیورپول با فراموش کرده و به شرایط عادی برگردند.

برند لنو: آرسنال باید سریع به شرایط عادی برگردد

به گزارش "ورزش سه"،  برند لنو، دروازه‌بان آلمانی آرسنال در گفتگوی اختصاصی با وبسایت باشگاه آرسنال گفت بی‌صبرانه منتظر پوشیدن پیراهن دروازه‌بانی این تیم در بازی امروز مقابل فولام بوده و امیدوار است در روز اول سال نوی میلادی زمانی که توپچی‌ها به مصاف فولام در معرض خطر سقوط می‌روند با یک پیروزی، شکست تلخ مقابل لیورپول را به فراموشی بسپارند.  

 

1368419

 

برند لنو در این مصاحبه گفت:" خیلی خوب است که بعد از شکست سنگین مقابل لیورپول به این زودی یک بازی دیگر داریم چون بعد از آن شکست خیلی ناراحت شدیم".

 

هواداران آرسنال تعداد بالای مصدومین تیم‌شان در بازی مقابل لیورپول را به عنوان علت اصلی شکست سنگین مقابل لیورپول اعلام می‌کنند ولی برند لنو معتقد است نمی‌توان برای شکست 5-1 توپچی‌ها مقابل لیورپول بهانه‌تراشی کرد. لنو در گفتگو با وبسایت باشگاه آرسنال گفت:" من معتقد نیستم که علت شکست ما فقط مصدومینی بود که در آن بازی داشتیم. ما پنج گل خوردیم که علت اصلی‌اش به نظر من این بود که در آن بازی اشتباهات متعددی کردیم. ما آنقدر کیفیت داریم که حتی وقتی یک یا چند نفر از بازیکنان‌مان مصدوم شوند بتوانیم عدم حضورشان را جبران کنیم. این نباید برای ما مشکل‌ساز باشد".

 

 

برند لنو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" لیورپول تیم بزرگی است که فصل پیش به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کرده. آنها در بازی با ما روی تک‌تک اشتباهات‌مان سرمایه‌گذاری کردند و آنها را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کردند. ولی من معتقدم باید آن شکست را فراموش کنیم و به بازی با فولام فکر کنیم. من واقعا امیدوارم در این بازی پیروز شویم".

 

دیدگاه‌ها