کد خبر : 1579823 | 08 دی 1397 ساعت 23:55 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از حرکت صلاح تقریبا گریه ام گرفت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل آرسنال، عملکرد شاگردانش را مورد تحسین قرار داد.

کلوپ: از حرکت صلاح تقریبا گریه ام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کلوپ پیش از بازی در مورد کیفیت هجومی آرسنال به شاگردانش هشدار داده بود، توپچی ها در دقیقه 11 به گل رسیدند اما دو گل از فیرمینو در دقایق 14 و 16، لیورپول را پیش انداخت.

در ادامه قرمزها سه بار دیگر توسط سادیو مانه (32)، محمد صلاح (پنالتی-45+2) و فیرمینو(پنالتی-65) به گل رسیدند تا یک پیروزی پرگل را جشن بگیرند.

با این پیروزی، لیوپورل 54 امتیازی شد تا با 9 امتیاز برتری نسبت به تاتنهام، در صدر جدول جای داشته باشد. البته منچسترسیتی می تواند فردا این فاصله را به 7 امتیاز کاهش بدهد و با توجه به بازی پنج شنبه شب دو تیم، این فاصله ممکن است بیش از این هم کاهش پیدا کند. با این وجود، کلوپ از اینکه تیمش سال 2018 را با یک نتیجه درخشان به پایان رساند، خوشحال است.

 

 

1367838

 

او به خبرنگاران گفت:" بچه ها گام بلندی برداشتند و بسیار مهم است که نشان بدهیم که این پروسه مثبتی است. در سال 2018، دلیلی برای غصه خوردن ندارم. ما واقعا خوب بودیم و دقیقا همان کاری که می خواستیم را انجام دادیم.

در مجموع، پیروزی 5-1 مقابل آرسنال خیلی اتفاق نمی افتد بنابراین من از بچه ها خیلی راضی ام. واکنش ما به گل حریف در کلاس جهانی بود. ما آرامش مان را حفظ کردیم و واقعا آنها را وادار به اشتباه کردیم. گل دوم بابی فیرمینو، وقتی سادیو مانه صاحب توپ شد...وااای، فوق العاده بود!

عملکرد ما در کارهای دفاعی عالی بود. می دانستیم که در نیمه دوم بازی تمام شده نیست بنابراین می خواستیم بازی را کنترل کنیم. وقتی محمد صلاح، پنالتی را به فیرمینو داد، من تقریبا گریه کردم زیرا همه ما می دانیم که چقدر صلاح دوست دارد گل بزند. واقعا حرکت خوبی بود.

ما می خواستیم آنها را پرس کنیم و مانع بازیسازی آنها از عقب زمین شویم. آنها هم ما را پرس کردند و به همین دلیل، بازی پرشوری بود."

دیدگاه‌ها