کد خبر : 1573576 | 13 آذر 1397 ساعت 15:55 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه سیمئونه به توپ طلا و حسرت اتلتیکو

در حالی که هواداران اتلتیکو منتظر رسیدن توپ طلا به گریزمان بودند، این جایزه به لوکا مودریچ رسید.

کنایه سیمئونه به توپ طلا و حسرت اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، فتح جام جهانی با تیم ملی فرانسه و لیگ اروپا با اتلتیکو، این امیدواری را ایجاد کرده بود که بالاخره یک بازیکن از اتلتیکو فاتح توپ طلا شود. گریزمان نیز همچون هواداران اتلتیکو به این مهم خوشبین بود اما در نهایت مودریچ مثل دیگر عناوین فردی سال 2018، توپ طلا را هم تصاحب کرد.

 

 

1352142

 

 

دیگو سیمئونه در نشست خبری بازی با سنت اندرو در کوپا دل ری و در پاسخ به سوالی در مورد توپ طلا گفت:« بازی در اتلتیکو دشوارتر از رئال و بارساست چرا که اینجا یک بازیکن برای رسیدن به قله موفقیت های فردی و تیمی باید دو برابر تلاش کند. گریزمان هم دیروز به خوبی گفت که به نظر، فتح لیگ قهرمانان باارزش تر از جام جهانی است. من هم با او موافق هستم.

اگر جای او بودم، به خاطر هر آنچه که در سال های اخیر کسب کرده، خوشحال می شدم. او قهرمان جهان شده و رسیدن به این افتخار بسیار دشوار است. در نهایت اما تصمیم گیرنده افراد دیگر هستند. به مودریچ تبریک می گویم چرا که بدون شک یکی از بهترین های فصل بود. برای من اما بهترین ها واران و گریزمان هستند.»

 

سیمئونه همچنین به مورد کورتوا هم اشاره کرد و گفت:« امسال کورتوا بهترین گلر دنیا شد ولی زمانی که برای ما بازی می کرد، این عنوان به کیلور ناواس رسید. جالب اینکه حالا هر دو هم تیمی هستند ولی کورتوا جایگاهی بالاتر دارد.»

 

دیدگاه‌ها