کد خبر : 1573203 | 12 آذر 1397 ساعت 10:52 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی خبر داد؛

تعیین تکلیف روسای والیبال و کاراته تا چهارشنبه

محمدرضا داورزنی اعلام کرد برای تعیین تکلیف روسای والیبال و کاراته تا چهارشنبه صبر خواهند کرد.

تعیین تکلیف روسای والیبال و کاراته تا چهارشنبه

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ماههای اخیر باعث تغییرات عمده ای در ورزش کشور شده، هنوز چند فدراسیون هستند که روسای آنها بازنشسته هستند و برای گرفتن مجوز تلاش می کنند.


بعد از اینکه مهدی تاج رسما با گرفتن مجوز و اعلام مسئولان ورزش کشور در فوتبال ماندنی شد، حالا احمد ضیایی در والیبال و محمدصادق فرجی در کاراته در انتظار تعیین تکلیف هستند.


محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش امروز در مصاحبه ای رادیویی درباره آخرین وضعیت روسای فدراسیون های والیبال و کاراته عنوان کرد: تا پایان هفته جاری تکلیف ضیایی و فرجی مشخص می‌شود. آنها اگر به استناد قانون می‌توانند بمانند، باید گواهی لازم را از نهادهای مربوطه بگیرند و اگر تا چهارشنبه نتوانند، برای این دو فدراسیون سرپرست مشخص می‌شود.


جالب اینکه داورزنی این مساله را درباره هیات مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس هم صادق دانسته و از مجمع و اعضای هیات مدیره سرخابی ها خواسته تا تکلیف بازنشسته های خود را مشخص کنند.


حالا باید دید با توجه به اینکه ۱۵ آذرماه به عنوان مهلت نهایی بازنشسته ها عنوان شده و داورزنی هم ضرب الاجلی تعیین کرده، ضیایی و فرجی می توانند با اخذ مجوزهای لازم در فدراسیون های والیبال و کاراته ماندنی شوند یا خیر.


البته که فدراسیون والیبال به دلیل اساسنامه بین المللی و حساسیت FIVB روی دخالت های سیاسی در ورزش تغییرات در راس فدراسیون می تواند ماجرا را کمی پیچیده کند و خطر تعلیق را در کنار نام ایران قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها