کد خبر : 1571502 | 05 آذر 1397 ساعت 12:53 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویالی: یک سال است با سرطان می‌جنگم

جانلوکا ویالی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس تایید کرد که یک سال است با بیماری سرطان دست و پنجره نرم می‌کند.

ویالی: یک سال است با سرطان می‌جنگم

به گزارش "ورزش سه"، ویالی در مصاحبه ای با نشریه کوریره دلا سرا، تایید کرد که یک سال است با سرطان می‌جنگد و داستان زندگی او می‌تواند الهام بخش خیلی از افرادی باشد که با شرایطی مشابه زندگی می‌کنند.

 

 

1357871

 

 

او گفت:" در حال حاضر خوبم، در واقع خیلی خوب. یک سال شده و در این مدت، وضعیت بدنی بسیار بدی داشتم، هر چند هنوز نمی‌دانم این مسابقه چطور پایان می‌یابد. زیر لباس‌هایم، همیشه لباس های بزرگ می‌پوشیدم تا کسی متوجه چیزی نشود. من هنوز همان شخصی بودم که همه می‌شناختند. امیدوارم که داستان من الهام بخش آنهایی باشد که در مقطع بحرانی و حساسی از زندگی شان هستند.

 

امیدوارم داستان من را پیش از خواب بخوانند یا صبح به محض اینکه از خواب بیدار شدند. یکی از مهم ترین چیزهایی که در طول دوره درمانم به من امید می‌داد، جمله ای بود که روی دیوار آویزانش کردم: ما ساخته افکار خود هستیم. مهم ترین چیز پیروزی نیست، این است که مثل یک برنده فکر کنید. زندگی یعنی 10 درصد اتفاقاتی که برای ما می‌افتد و 90 درصد برخورد ما با این اتفاقات. امیدوارم که داستان من به دیگران کمک کند تا بتوانند به بهترین شکل با اتفاقات روبرو شوند.

دیدگاه‌ها