کد خبر : 1570039 | 29 آبان 1397 ساعت 12:17 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب جدال ایران و ونزوئلا در رسانه های قطر

رسانه های امروز قطر با انتشار مطالبی پیرامون رویارویی شاگردان کی روش با ونزوئلا نسبت به حواشی این بازی واکنش نشان دادند.

بازتاب جدال ایران و ونزوئلا در رسانه های قطر

به گزارش "ورزش سه"، با مخالفت ونزوئلا در سفر به تهران بنا به دلایل دیپلماتیک توافق شد تا دوحه به عنوان میزبان سومین مصاف دوستانه تاریخ دو کشور معرفی شود . از همین رو در آستانه بازی ایران با حریف آمریکای جنوبی رسانه های امروز قطر با انتشار اخبار و گزارش هایی نسبت به نمایش شاگردان کی روش واکنش هایی داشتند.


روزنامه الرایه با انتشار تصویری از کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کی روش که دیروز در سالن اجتماعات ورزشگاه الاهلی برگزار شد نوشت:« ایران بعد از برد خفیف خانگی برابر ترینیداد و توباگو امروز در حالی به مصاف ونزوئلا می رود که کی روش از برگزاری این بازی در دوحه به جای تهران استقبال کرد. به هر حال مربی تیم ملی ایران خوب می داند شرایط اقلیمی و آب و هوایی قطر شباهت زیادی به امارات دارد از همین رو تجربه بازی با تیمی فیزیکی مثل ونزوئلا آن هم در دوحه کمک های زیادی به ایران خواهد کرد».

 

1356097


این در حالی است که روزنامه الشرق نیز در گزارشی دیگر نوشت:« ایران در بازی قبلی خود با نتیجه یک - صفر از سد ترینیدادوتوباگو گذشت و ونزوئلا به تساوی یک - یک برابر ژاپن دست یافت.انتظار می‌رود بازی امروز این دو تیم در دوحه بسیار قدرتی باشد چون هر کدام از آنها به دنبال آماده سازی و رسیدن به بهترین شرایط هستند تا در جام ملت های آسیا و آمریکای جنوبی نتایج مناسبی کسب کنند».

 

 

دیدگاه‌ها