کد خبر : 1564222 | 05 آبان 1397 ساعت 17:01 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

ضمن تمجید از کوتینیو

هشدار والورده به دمبله در آستانه ال کلاسیکو

عثمان دمبله فصل را خوب و طوفانی شروع کرد اما مدتی است که بار دیگر به نیمکت ذخیره های بارسا تبعید شده است.

هشدار والورده به دمبله در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، حضور ثابت در 9 بازی متوالی ابتدای فصل، این تصور را ایجاد کرده بود که دمبله یک سال پس از پیوستن به بارسا جای خود را در ترکیب اصلی پیدا کرده و فصل ناامیدکننده 18-2017 را به دست فراموشی خواهد سپرد اما او در 4 بازی گذشته نیمکت نشین بود و برابر اینتر، حتی اجازه گرم کردن هم پیدا نکرد.

بسیاری تا یک ماه پیش حضور او در ال کلاسیکو را قطعی می دانستند اما حالا با وجود غیبت مسی نیز درصد کمی برای فیکس بودن دمبله قائلند. گفته می شود که او اغلب دیر به تمرینات می آید و بازیکنی بی نظم است.

 

 

1348751

 

 

والورده در نشست خبری ال کلاسیکو، در مورد ستاره فرانسوی مغضوب تیمش گفت:« بی نظمی دمبله؟ گاهی دیر به تمرینات می آید اما یک جلسه تاخیر اصلا مهم نیست. تکرار دیرکردن ها؟ او را همیشه در زمان صحبت های تاکتیکی حاضر می بینم. عثمان بازیکنی جوان است و باید به او کمک کرد با این حال نمی توانم کتمان کنم که او باید در عملکرد خودش تجدید نظر کند چرا که توقعاتم از او بیشتر از اینهاست.

او برابر سویا خوب بازی نکرد و توپ های زیادی را از دست داد اما هر بازیکنی می تواند توپ را از دست بدهد. مهمتر اما این است که او پس از هدر دادن توپ، چه واکنشی از خود نشان می دهد.»

 

والورده در عوض به تمجید از عملکرد کوتینیو پرداخت و گفت:« کوتینیو در بازی برابر اینتر و در غیاب مسی، یک گام به جلو برداشت و خطری دائم روی دروازه حریف بود. او در هر لحظه می تواند تفاوت ها را رقم بزند. حرکات کوتینیو بین خطوط، تمرکز بازیکنان حریف را به هم می زند و معتقدم می تواند حتی بهتر از اینها هم بشود.»

 

 

دیدگاه‌ها