کد خبر : 1559624 | 16 مهر 1397 ساعت 12:08 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان معروف اولین جایزه اش را در سیه نا گرفت

درخشش لژیونرهای والیبال در پیش فصل اروپا

لژیونرهای والیبال ایران در تورنمنت های تدارکاتی پیش فصل حضور موفقی داشتند.

درخشش لژیونرهای والیبال در پیش فصل اروپا

به گزارش "ورزش سه"، این فصل تعداد لژیونرهای والیبال ایران افزایش چشمگیری داشته و ۸ بازیکن در لیگ های ترکیه، ایتالیا و لهستان به میدان می روند.


لژیونرها که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۸ به تیم های باشگاهی خود ملحق شدند، این روزها دیدارهای تدارکاتی پیش فصل را پشت سر می گذارند.


* تیم والیبال ورونا ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل لاتینا مقام سوم تورنمنت ریمینی کاپ ایتالیا را کسب کند. مرتضی شریفی و جواد معنوی نژاد ۲ بازیکن ایرانی بودند که در این رقابت ها در ترکیب ورونا به میدان رفتند.

 

1343368


* میلاد عبادی پور که فصل گذشته با اسکرا بلهاتوف به عنوان قهرمانی لیگ لهستان رسیده بود، همراه با این تیم در آخرین دیدار از تورنمنت تدارکاتی ویلتون گیگانسی با غلبه ۳ بر صفر مقابل فردریش هافن آلمان به مقام قهرمانی رسید.

 

1343369

 


* تیم والیبال سیه نا که سعید معروف را به عنوان پاسور اصلی در ترکیب خود دارد، در آخرین دیدار از تورنمنت تدارکاتی مموریال پارنتی موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل اینسبروک اتریش به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کاپیتان تیم ایران در پایان این تورنمنت جزو تیم منتخب قرار گرفت.

 

1343367

 


* تیم زراعت بانک ترکیه هم در حضور صابر کاظمی و فرهاد قائمی در فینال جام بالکان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده بلغارستان را شکست داده و به جام قهرمانی برسد. این تیم ترکیه ای با ۲ لژیونر ایرانی خود سهمیه حضور در مسابقات چلنج کاپ اروپا را به دست آورد.


از هفته آینده اکثر لیگ های اروپایی آغاز می شود و نتایج تیم هایی که لژیونرهای ایرانی در آن فعالیت دارند، نشان می دهد که همه آنها در لیگ کشور خود مدعی هستند.

دیدگاه‌ها