کد خبر : 1556209 | 02 مهر 1397 ساعت 13:03 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاکمیت محض بایرن در آلمان

پیروزی برای رؤسای بایرن عادی شده؟

بایرن این روزها به جز پیروزی هیچ نتیجه‌ای بدست نمی‌آورد. این باشگاه آلمانی با پیروزی 2-0 مقابل شالکه هفتمین پیروزی پیاپی خود در دوران سرمربی‌گری نیکو کوواچ را بدست آورد.

پیروزی برای رؤسای بایرن عادی شده؟

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که در زمان منصوب شدن کوواچ به عنوان سرمربی بایرن، مسئولین این تیم گمان نمی‌کردند که تیم‌شان با هدایت این مربی جوان، فصل جدید را بهتر و مقتدرتر از سالهای گذشته آغاز کند.

 

حاکمیت محض بایرن در فوتبال آلمان به حدی رسیده که تصاویر اخیر از جریان پیروزی 2-0 بایرنی‌ها بر شالکه نشان می‌دهد رؤسای این باشگاه، اولی هوینس به عنوان رئیس و کارل هاینتس رومنیگه به عنوان نایب‌رئیس، که در ورزشگاه حضور دارند از گلهای بایرن و پیروزی تیم‌شان آنقدرها مشعوف نشده و به ابراز احساساتی ساده بسنده می‌کنند. به نظر می‌رسد پیروزی در آلمان برای بایرنی‌ها آنقدر عادی شده که دیگر رؤسای بایرن را آنقدرها شاد نمی‌کند.  

 

1339255

 

البته این احساس فقط به هواداران و مسئولین بایرن مونیخ خلاصه نمی‌شود. کریستین هایدل، مدیر ورزشی شالکه بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت:" من بعید می‌دانم بایرن مونیخ این فصل حتی یک بازی را با شکست به پایان برساند".

 

تصاویر منتشر شده از ورزشگاه خانگی شالکه نشان می‌دهد که هوینس و رومنیگه بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیم‌شان مقابل شالکه حتی از خوشحالی کردن خودداری کرده و خیلی خونسرد به تماشای میدان ادامه می‌دهند.

 

وقتی گل دوم بایرن به ثمر می‌رسد، رومنیگه دست خود را مشت کرده و به هوا بلند می‌کند ولی هوینس تنها به یک لبخند اکتفا کرده و بعد سکوهای ورزشگاه را ترک می‌کند.

 

1339254

 

سوالی که روزنامه‌ی بیلد بعد از انتشار این عکسها مطرح کرده این است که با این اوضاع چه تیمی می‌تواند این بایرن را شکست دهد؟

 

لئون گورتزکا بعد از پیروزی تیمش مقابل شالکه در پاسخ به این سوال گفت:" صحبت کردن در این مورد هنوز خیلی زود است. خب البته ما تا الان هفت بازی پیاپی را برده‌ایم. ولی هنوز فصل تمام نشده و باید هفته به هفته در تک تک بازی‌ها حواس‌مان باشد و تلاش کنیم. مشکل بایرن این است که همه‌ی تیمها با حداکثر قوا به مصافش می‌آیند. ولی تا این لحظه که همه چیز بر وفق مراد ما پیش رفته".

 

دیدگاه‌ها