کد خبر : 1556144 | 02 مهر 1397 ساعت 10:58 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایران سیزدهم شد؛ فرانسه ناکام بزرگ لقب گرفت

رونمایی از ۶ تیم برتر والیبال جهان +‌جدول

در پایان دور دوم مسابقات قهرمانی جهان ۶ تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص شدند.

رونمایی از ۶ تیم برتر والیبال جهان +‌جدول

به گزارش  "ورزش سه"، در روز پایانی دور دوم مسابقات قهرمانی والیبال جهان ۲۰۱۸ که با حذف ایران همراه بود، در نهایت ۶ تیم توانستند مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست آورند.


در گروه E که ایتالیا سرگروهی خود را قطعی کرده بود، دیروز لاجوردی پوشان میزبان ۳ بر یک هلند را هم شکست دادند تا با ۲۲ امتیاز به جمع ۶ تیم نهایی برسند. همچنین از این گروه روس ها که ایتالیا را هم شکست داده بودند، ‌در روز آخر برد راحتی را مقابل فنلاند تجربه کردند تا یکی از ۲ تیم برتر دوم گروهها لقب بگیرند.


گروه E، میلان:
روسیه 3 ــ فنلاند صفر
ایتالیا 3 ــ هلند یک

1339158


در گروه F اسلوونی که با هدایت اسلوبودان کواچ امیدوار به صعود در روز آخر بود، شکست ۳ بر ۲ و غیرمنتظره ای را برابر استرالیا تجربه کرد. همچنین بلژیک همانطور که پیش بینی می شد، نتوانست از پس برزیل بربیاید. برزیلی ها که صعود خود را پیش از این قطعی کرده بودند، در نهایت با ۱۹ امتیاز توانستند صدرنشین این گروه شوند.


گروه F، بولونا:
اسلوونی 2 ــ استرالیا 3
بلژیک 2 ــ برزیل 3

1339159


در گروه G هم که ایران حضور داشت، آمریکایی ها با اقتدار و ۸ برد در صدر ایستادند تا یکی از ۶ تیم پایانی باشند. در دیگر بازی این گروه هم کانادا موفق شد ۳ بر ۲ از سد بلغارستان عبور کند. بنابراین کانادا با ۱۳ امتیاز به رده دوم صعود کرد و بلغارهای میزبان با همین تعداد امتیاز در رده سوم قرار گرفتند. ایران نیز با ۳ باخت در این مرحله در رده چهارم قرار گرفت.


گروه G، صوفیه:
ایران صفر ــ آمریکا 3
بلغارستان 2 ــ کانادا 3

1339161


در گروه H نیز که رقابت شدیدی وجود داشت، فرانسه ۳ بر یک از سد آرژانتین گذشت. در دیگر بازی هم لهستان ۳ بر صفر صربستان را شکست داد. بدین ترتیب لهستان با ۶ برد و ۱۹ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و یکی از صعود کننده ها بود. همچنین صربستان با ۶ برد و ۱۷ امتیاز بالاتر از فرانسه که ۵ برد و ۱۸ امتیاز کسب کرده بود، قرار گرفت چون تعداد بردهای بیشتری داشت. بنابراین صربستان هم در کنار روسیه به عنوان یکی از تیم های دوم به دور نهایی رسید.


گروه H، وارنا:
فرانسه 3 ــ آرژانتین یک
صربستان صفر ــ لهستان 3

1339157

 

بنابراین ۶ تیم برزیل، روسیه، ایتالیا، آمریکا، صربستان و لهستان در ۲ گروه ۳ تیمی تقسیم می شوند و برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش می کنند.
از میان ۱۶ تیمی که در مرحله دوم حضور داشتند، ۳ تیم فنلاند، آرژانتین و استرالیا پایین تر از ایران قرار گرفتند. بنابراین شاید بتوان رتبه ایران را در پایان این مسابقات سیزدهم دانست.

دیدگاه‌ها