کد خبر : 1546031 | 25 مرداد 1397 ساعت 10:34 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی خجالتی فرانسه از تیم ملی و چلسی می‌گوید

انگولو کانته: جام جهانی تمام شد، حالا دوباره باید بدرخشم

انگولو کانته، ستاره‌ی فرانسوی چلسی به ندرت مصاحبه می‌کند. این ملی‌پوش فرانسوی 1.68 متری خجالتی و بسیار تو دار است. تا جایی که جان تری زمانی از او به عنوان بهترین انسان دنیای فوتبال یاد کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، میرر بعد از مدتها موفق شده کانته را برای نشستن دور میز گفتگو راضی کرده و با او مصاحبه کند. گزیده‌ای از بخش‌های مهم مصاحبه‌ی او را در ادامه می‌خوانید. کانته در مصاحبه‌ی خود از چلسی، جام جهانی، و تیم ملی فرانسه می‌گوید و از اینکه به خاطر موفقیت‌های خود چقدر شاکر است. 


کانته گفت:" ما فصل جدیدی در پیش رو داریم و همه چیز را از نو شروع خواهیم کرد. اقتضای شغل ما این است. هر موفقیتی که یک فوتبالیست در گذشته بدست آورده باشد به سرعت فراموش می‌شود. ما فوتبالیست‌ها باید مدام ثابت کنیم که لیاقت جایگاهی که در آن ایستاده‌ایم را داریم. بله، امیدوارم من هم بتوانم این را دوباره ثابت کنم". 


کانته که چه در تیم ملی فرانسه و چه در چلسی یکی از ستون‌های اصلی تیم‌هایش به  حساب می‌آید در ادامه گفت:" ما خوش‌شانس هستیم که زندگی‌مان را از فوتبال تامین می‌کنیم. این چیزی است که من همیشه به دنبالش بودم و رویایش را در سر داشتم. رسیدن به اینجا به جز با کمک خدا امکان‌پذیر نیست. میلیونها نفر در دنیا هست که آرزویشان این است موقعیتی مثل ما داشته باشند. ما هیچوقت نباید فراموش کنیم که دوران فعالیت یک فوتبالیست کوتاه است. به همین خاطر است که من هر وقت به میدان می‌روم از فرصت حداکثر استفاده را می‌برم و با تمام قوا بازی می‌کنم. من خوش‌شانس هستم که می‌توانم در تیم ملی فرانسه بازی کنم و هر وقت وارد میدان می‌شوم، این به تنهایی برای من انگیزه‌ی  بزرگی است". 

 

1327595


انگولو کانته در ادامه به میرر گفت:" پوشیدن لباس تیم ملی کشور یکی از بزرگترین موفقیت‌هایی است که یک فوتبالیست می‌تواند بدست آورد. بازی کردن در جام جهانی با پیراهن تیم ملی افتخاری است که با هیچ پولی نمی‌توان آن را خرید. من این فرصت را داشته‌ام و برای همین خدا را واقعاً شاکرم. فتح جام جهانی با تیم ملی فرانسه را حتی در خواب هم نمی‌دیدم. آن روز بزرگ را هرگز فراموش نخواهم کرد. حضور در این تیم ملی و بازی در کنار این بازیکنان بزرگ چیزی است که تا پایان عمر هرگز فراموش نخواهیم کرد. چون همه می‌دانیم که قهرمانی در جام جهانی چه معنایی دارد". 

 

1327596


انگولو کانته در ادامه‌ی گفت و گوی خود گفت:" ما حتی در دوران تعطیلات به این فکر می‌کردیم که بعد از جام جهانی چطور خودمان را دوباره با شرایط فوتبال باشگاهی تطبیق بدهیم. برای ادامه‌ی موفقیت‌ها باید ایثار و از خودگذشتی کرد. معتقدم علت اینکه من به عنوان فوتبالیست همچنان در حال پیشرفت هستم، چیزی جز این نیست. من قبلاً با مربی‌های مختلف و سیستم‌های مختلف کار کرده‌ام. بهترین راه برای اینکه یک فوتبالیست جایگاه و موقعیت خود را در تیمش حفظ و تثبیت کند این است که تمرکز بالا داشته باشد و با همه خوش‌رفتار باشد. من در فصل جاری هم یک بار دیگر مثل فصل‌های قبلی تمام تلاشم را خواهم کرد که چنین فوتبالیستی باشم".

دیدگاه‌ها