کد خبر : 1545070 | 21 مرداد 1397 ساعت 10:14 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری بعد از جذب ستاره‌ها منحل می‌شود؟!

شایعه نگران کننده در والیبال ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه در راه آماده سازی قدرتمند برای لیگ برتر با یک چالش عجیب مواجه شده است.

شایعه نگران کننده در والیبال ارومیه

به گزارش "ورزش سه"، در سالی که بانک سرمایه انحلال خود را اعلام کرده و پیکان هم به دنبال بستن تیمی جوان است؛ شهرداری ارومیه با جذب بهروز عطایی و در ادامه چند بازیکن سرشناس مثل شهرام محمودی و محمد موسوی در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال خودنمایی کرد.


در شرایطی که حدود ۲ ماه تا آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی مانده و شهرداری ارومیه با خریدهای خود از همین حالا مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شود، یک شایعه عجیب از این شهر به گوش می رسد.


بعد از انتشار خبر انحلال باشگاه شهرداری تبریز، حالا گفته می شود شهرداری ارومیه نیز منحل خواهد شد و اعضای شورای شهر ارومیه تصمیم گرفته اند در لیگ برتر والیبال تیمی نداشته باشند.


این موضوع که هنوز رسما تایید نشده، واکنش های منفی زیادی را در پی داشته است. از نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی بگیر تا مسئولان هیات والیبال ارومیه که مخالفت صددرصدی خود را اعلام کرده اند.


آنطور که از ارومیه خبر می رسد قرار است طی روزهای آینده در جلسه ای شورای شهر ارومیه برای آینده این باشگاه تعیین تکلیف کنند.


اتفاق عجیب اینجاست که چنین تصمیمی بعد از جذب بازیکنان و بستن تیم گرفته شده و در سالی که شهرداری ارومیه شانس نخست قهرمانی است، مسئولان می خواهند از تیم داری دست بکشند.

دیدگاه‌ها