کد خبر : 1518261 | 28 فروردين 1397 ساعت 22:05 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود ناپلئونی ژنرال به امید شگفتی

شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب تساوی مقابل لوکوموتیو تاشکند و قرار گرفتن در رتبه دوم گروه خود، به مرحله حذفی آسیا رسیدند.

صعود ناپلئونی ژنرال به امید شگفتی

به گزارش “ورزش سه” عصر امروز و از هفته ششم مسابقات لیگ قهرمانی آسیا، تیم ذوب‌آهن اصفهان در خاک ازبکستان به مصاف لوکوموتیو رفت. شاگردان قلعه‌نویی که با نتیجه تساوی هم به دور بعد صعود می‌کردند، بازی را هجومی شروع کرده و در دقیقه ۲۵ توسط مرتضی تبریزی از حریف خود پیش افتادند. ذوبی‌ها که بعد از گل در لاک دفاعی فرو رفته و به فکر حفظ تنها اندوخته خود بودند، در نهایت با گل دقیقه ۹۰ توختاخوجایف به تساوی رضایت دادند و با هفت امتیاز در رده دوم گروه B قرار گرفتند تا به عنوان سومین نماینده ایران در مرحله حذفی حاضر باشند.


اما با بررسی تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی آسیا در منطقه غرب و شرق، به این نکته پی می‌بریم که ذوب‌آهن با کسب هفت امتیاز، ضعیف‌ترین تیم حاضر در مرحله حذفی است. سبزپوشان اصفهانی که در مرحله مقدماتی سه شکست در شش بازی را تجربه کرده‌اند، به لطف دو برد خود مقابل الوحده و لوکوموتیو در فولادشهر و کسب تساوی مقابل حریف ازبک، طعم شیرین صعود را چشیده‌اند و‌ حالا باید در این مرحله یک‌ مسابقه تمام ایرانی با استقلال تهران برگزار کنند که با ۱۲ امتیاز و‌ صدرنشینی در گروهش به این‌ مرحله قدم گذاشته است.

دیدگاه‌ها