کد خبر : 1515587 | 17 فروردين 1397 ساعت 21:01 | 66.6K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهید مردم را به علی دایی بدبین کنید؛

عصبانیت دوباره دایی: حداقل میکروفون را پرت نکردم!

سرمربی سایپا در اظهاراتی جنجالی دوباره علیه رسانه ملی موضع گرفت و عنوان کرد دیگر با آنها مصاحبه نمی‌کند.

عصبانیت دوباره دایی: حداقل میکروفون را پرت نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی برابر نفت تهران که با برتری 4 بر 2 تیمش همراه شد راجع به مسائل فنی بازی، داوری پُر حاشیه این دیدار، شانس آسیایی شدن سایپا، حواشی اتفاق افتاده بین برخی مربیان لیگ برتری و کادر فنی تیم ملی و دلایل مصاحبه نکردنش با رسانه ملی صحبت کرد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

 

* باران آمد، بازی به نفع ما شد!
 

بازی خیلی سخت و نفس‌گیری بود؛ سه، چهار دقیقه اول را خوب شروع نکردیم ولی بعد از آن، به بازی مسلط شدیم و نیمه اول را با برتری 2 بر صفر تمام کردیم؛ در نیمه دوم نمایش خوبی ارائه دادیم و به گل سوم رسیدیم؛ باد تمام مسیر بازی را تغییر داد؛ باد شدیدی سمت دروازه ما می‌وزید؛ با توجه به سیستم بازی نفت، آنها روی دو توپ بلند به گل رسیدند ولی ما نتوانستیم گل‌های زیادی بزنیم؛ خوشبختانه گل چهارم را هم به ثمر رساندیم اما اگر خدایی ناکرده اتفاقی می‌افتاد، هیچ موقع خودم را نمی‌بخشیدم؛ گل چهارم خیال ما را راحت کرد و به نظرم مستحق پیروزی بودیم.

 

* تاکتیک نفت توپ‌های بلند بود
 

بهتر از تیم نفت کار کردیم؛ تمام سعی تیم نفت این بود که از روی توپ و اوت‌های بلند و ضربات ایستگاهی به گل برسد که در دو صحنه هم موفق بود؛ باز هم می‌گویم وزش شدید باد همه برنامه ما را برهم ریخت؛ خدا را شکر دوباره باران گرفت، باد را خنثی کرد و دوباره بچه‌ها به بازی برگشتند.

 

* خدا را شکر در ورزشگاه تختی بازی نمی‌کنیم
 

ما براساس توانایی بازیکنانمان مدل و تاکتیک بازی خود را تغییر دادیم؛ سریع در ضد حمله و کارهای هجومی اضافه می‌شویم؛ امروز موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم ولی کیفیت زمین چمن اینطور بود که البته بهتر از این زمین چمن هم در تهران نداریم؛ حداقل خدا را شکر در ورزشگاه تختی میزبان نیستیم و بازی نمی‌کنیم.

 

* سال بعد تیم را تقویت می‌کنیم
 

مطمئنا اگر سهمیه آسیایی کسب کنیم یا نکنیم، تیم را برای فصل بعد تقویت خواهیم کرد؛ نقاط ضعف را پوشش می‌دهیم تا ان‌شاالله سال آینده تیم خوبی داشته باشیم؛ از حالا زود است حرفی بزنیم.

 

* سخت‌ترین بازی با سیاه جامگان است
 

سه بازی سخت داریم؛ دیدار با سیاه جامگان را جزو سخت‌ترین مسابقات تیمم می‌دانم؛ با اینکه شاید امشب این تیم 100 درصد به لیگ یک سقوط کند، اما بازی با آنها خیلی سخت است؛ با گسترش فولادی دیدار داریم که در مسابقه رفت به شکل بد به آنها باختیم و باید جبران کنیم؛ مسابقه با پیکان هم سخت خواهد بود که باید ببریم؛ امروز یک فینال را بردیم و سه فینال دیگر داریم.

 

* حمایت مالی از تیم
 

خدا را شکر مدیر عامل کارخانه سایپا به ما کمک می‌کنند و به ما قول دادند مشکلات تیم را رفع خواهند کرد؛ آقای درویش هم با جان و دل زحمت می‌کشند و کمک حال تیم است؛ گروه خوبی در سایپا هست که امیدواریم ان‌شاالله ابتدا در سه بازی آینده نتیجه بگیریم و بعد در فصل آینده با حمایت مدیر عامل کارخانه سایپا تیم خوبی ببندیم.

 

* داور سنگ تمام گذاشت!
 

داور که ماشاءالله هزار ماشاءالله امروز سنگ تمام گذاشت؛ برای خودم متاسف هستم که در این فوتبال اینطور کار می‌کنم؛ سر آقای فلاح‌زاده داد زدم روی زمین نیافتد چون 30 ثانیه اتلاف وقت او را یک دقیقه وقت اضافه می‌گیرند؛ داد زدم کسی نیافتد تا بازی کنیم چون می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم؛ از سوی دیگر تفاضل گل ما پایین است و به نظرم اگر امروز داور یک مقدار به سمت ما صحنه‌ها را می‌دید، دو پنالتی به سود ما اعلام می‌کرد؛ خطاها را هم بیشتر به سمت نفت می‌گرفت.

 

* یک سری تنش وجود دارد
 

متاسفانه یک سری تنش‌ها ایجاد شده که ان‌شاالله این مسائل بین دو گروه از مربیان داخلی و کادر فنی تیم ملی کمتر شود؛ همه در یک جهت حرکت کنیم و همه حامی تیم ملی باشیم.

 

* جنجال پایانی شهریار
 

بعد از بازی با سپیدرود، آن مسائلی که تلویزیون ملی جمهوری اسلامی ایران به ناحق و غلط علیه من پخش کرد و دنبال یک سری مسائل دیگر بود، بخاطر آن من دیگر با تلویزیون مصاحبه‌ای انجام نمی‌دهم؛ مردم از طریق همکارانتان حتما صحبت‌های ما را می‌شنوند؛ کسی که به من توهین کند و احترام من را نگه ندارد، مطمئن باشید برخورد خواهم کرد؛ حالا من احترامشان را نگه داشتم و برنداشتم میکروفون را پرت کنم؛ همین جا صحبت‌هایم را کردم.

 

* می‌خواهیم مردم را به علی دایی بدبین کنید
 

هر کسی احترام را نگه ندارد، به ناحق، به دروغ، در تلویزیونی که اسمش را گذاشتیم جمهوری اسلامی ایران، یک سری مسائل را پخش بکند و بعدا همین آقا در رادیو برعکس آن حرف را بزند، فقط می‌توانم برای شماها متاسف باشم که می‌خواهید مردم را به علی دایی بدبین کنید؛ سیاست شما اینطور است؛ غیر عمدی نبوده و کاملا هم عمدی بوده است.

دیدگاه‌ها