کد خبر : 1471333 | 10 آبان 1396 ساعت 08:55 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید هر چه زودتر به خودمان بیاییم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی پس از شکست 3-0 تیمش مقابل رم، از شاگردانش خواست هرچه زودتر به خودشان بیایند.

کونته: باید هر چه زودتر به خودمان بیاییم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته مقابل رم در شهر رم به میدان رفت و با دو گل از الشعراوی و یک گل از پروتی، 3-0 مغلوب رم شد. شاگردان کونته نمایش بسیار ضعیفی داشتند و به هیچ وجه در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند. آنها روز یکشنبه باید به مصاف یونایتد بروند و کونته پس از بازی از شاگردانش خواست هر چه زودتر به خودشان بیایند.

 

1250974

 

 

او گفت:" وقتی 3 گل می‌خورید باید نگران باشید؛ زیرا این بدین معناست که یک چیز به درستی کار نمی‌کند. اینکه حالا بگوییم چه اتفاقی رخ داده بسیار دشوار است؛ زیرا این موضوع به آنالیز بستگی دارد و باید روی وجه تاکتیکی موضوع کار کنیم. مطمئنا این فصل، کمتر روی این وجهه کار کردیم؛ به همین خاطر نیز جریمه می‌شویم. فکر می‌کنم باید نگاهی به خودمان بیندازیم، به عملکردمان و متوجه باشیم که شب بدی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم فقط همین یک شب باشد.  فشار بسیاری روی خودم خواهم آورد که تنها همین یک شب چنین نتیجه ای رقم بخورد. باید تلاش کنیم و به خودمان بیاییم.

 

فکر می‌کنم در نیمه اول خوب بازی کردیم؛ ولی در نهایت 2-0 عقب بودیم. می‌توانستیم در دقیقه 30 به گل برسیم؛ اما در نهایت نیمه را باختیم. موقعیت‌های زیادی ساختیم؛ ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم."

دیدگاه‌ها