کد خبر : 1455176 | 28 مرداد 1396 ساعت 12:35 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی: انتظارات از آزادکاران نباید بالا برود

آب قطع بود،‌ کشتی‌گیران نخوابیدند!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است باید انتظارات از این تیم در مسابقات جهانی پایین بیاید.

آب قطع بود،‌ کشتی‌گیران نخوابیدند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشتی آزاد که در سال های اخیر در مسابقات مختلف موفقیت های چشمگیری را ثبت کرده، با ترکیبی متفاوت نسبت به المپیک ۲۰۱۶ راهی رقابت های جهانی پاریس خواهد شد. مهمتر از همه اینکه دیگر رسول خادم هدایت این تیم را برعهده ندارد و محمد طلایی در اولین تجربه اش برای مسابقات جهانی بزرگسالان کار سختی پیش رو خواهد داشت.


برای اطلاع از آخرین وضعیت آزادکاران با سرمربی این تیم در آستانه اعزام به پاریس همکلام شدیم. در ادامه ماحصل صحبت های محمد طلایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید.

 


انتظارات را بالا نبرید


آمادگی کشتی گیران اعزامی به مسابقات جهانی بالاست و تمرینات آماده سازی تا به حال روی برنامه پیش رفته است. در چند روز آینده کمی سبک تر کار می کنیم و در نهایت روز سه شنبه راهی پاریس خواهیم شد. اعتقاد دارم با تیم جوانی که به مسابقات جهانی می بریم، نباید بار روانی روی آنها ایجاد شود. انتظارات نباید از این تیم بالا باشد چون فشار روانی سنگینی روی نفرات جوان می آید و در نهایت باعث ناکامی می شود. 

 


نگویید یزدانی شکست ناپذیر است


حسن یزدانی یکی از نفرات آماده تیم ماست اما در این مدت صحبت های زیادی درباره او شده است. همه می گویند باید یزدانی با مدال طلا برگردد اما قهرمانی در جهان به این راحتی نیست. بالا بردن انتظارات از یک قهرمان درست نیست. یزدانی در یک وزن پایین تر قهرمان المپیک شده و حالا وارد فضای جدیدی شده است. اینکه بگوییم یزدانی شکست ناپذیر است، بدون شک کمکی به او نمی کند. البته یزدانی هیچ وقت کم فروشی نکرده و همواره از نظر اخلاقی هم مرام پهلوانی اش را نشان داده اما نباید مدال ها را از قبل پیش بینی کنیم. 

 


هیچ قولی نمی دهم


من برای مدال گرفتن در وزن خاصی حرف نمی زنم و هیچ قولی هم نمی دهم. روی هم رفته امیدوارم از نظر تیمی بتوانیم موفق باشیم. ایران بارها قهرمان جهان شده اما دوره هایی نیز بوده که نتوانستیم به نتیجه ای که می خواهیم برسیم. مهم این است که با تمام وجود خود برای کسب موفقیت تلاش کنیم و خدا هم ما را کمک می کند.

 


۲ هفته آب قطع بود!

 

اخیرا مشکلاتی در اردو وجود داشت. نزدیک به ۲ هفته آب مجموعه قطع بود، اگرچه زحمات زیادی کشیدند تا این مشکل برطرف شود. من حرفم این است که چرا برای تیم ملی کشتی که در آستانه حضور در مسابقات جهانی است، باید چنین مشکلی پیش بیاید؟  اگر هم مشکلی پیش می آید، باید هر چه سریعتر آن را جمع کنند. قطعی آب و خرابی تهویه ها باعث شده بود کشتی گیران برای خوابیدن در گرمای خوابگاه به مشکل بخورند. باید ۴ نفر مسئول باشند که در چنین مواقعی برای حل مشکلات اقدام کنند.

دیدگاه‌ها