کد خبر : 1455118 | 28 مرداد 1396 ساعت 09:35 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

آسمان خراش ها به فینال می اندیشند

انتقام از کره جنوبی بعد از ۳ سال

بسکتبالیست های ایرانی امشب برای صعود به فینال مسابقات کاپ آسیا به مصاف کره جنوبی می روند.

به گزارش "ورزش سه"، بسکتبال ایران در سال های اخیر روزهای خوبی را سپری نکرده و در رسیدن به رقابت های بزرگ همچون جام جهانی و المپیک و همچنین موفقیت در سطح آسیا موفق نبوده است. 


حالا مهران حاتمی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به عنوان یک مربی ایرانی کار سختی برای بازگرداندن آسمان خراش های ایرانی به سطح اول قاره کهن دارد، آن هم در شرایطی که تیم هایی چون استرالیا و نیوزلند نیز به این رقابت ها اضافه شدند.

 

1236002


بعد از شکست لبنان میزبان در یک بازی سخت و پرحاشیه حدادی و یارانش باید امشب از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل کره جنوبی صف آرایی کنند که در مرحله قبلی تیم سرسخت فیلیپین را از پیش رو برداشته است. 

 

1236001


وقتی نام کره جنوبی مطرح می شود،‌ علاقه مندان به این رشته به یاد فینال بازی های آسیایی ۲۰۱۴ می افتند که چشم بادامی ها در آخرین لحظات قهرمانی را از بلندقامتان کشورمان گرفتند و روز تلخی را برای بسکتبال ایران رقم زدند. حالا بعد از ۳ سال فرصتی برای جبران پیش آمده تا حدادی و یارانش بتوانند در نیمه نهایی آسیا کره جنوبی را شکست دهند.

 

1236003


شب گذشته آخرین تمرین ملی پوشان پیش از دیدار حساس با کره جنوبی در سالن اصلی مسابقات در بیروت برگزار شد. از تصاویر دریافتی از آخرین تمرین شاگردان حاتمی می توان میزان همدلی و اتحاد را درک کرد، اتفاقی که در بازی با لبنان به برتری تیم ملی کمک شایانی کرد و امشب نیز می تواند باعث فینالیست شدن آنها شود.

دیدگاه‌ها