کد خبر : 1429430 | 03 مرداد 1396 ساعت 16:46 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه ثامن میزبان احتمالی ذوب‌آهن-سیاه‌جامگان

در فاصله 48 ساعت مانده تا دیدار دو تیم سیاه جامگان و ذوب آهن هنوز ورزشگاه محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است.

ورزشگاه ثامن میزبان احتمالی ذوب‌آهن-سیاه‌جامگان 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم فوتبال سیاه جامگان روز پنج شنبه باید از ساعت 20:45 دقیقه میزبانی شاگردان امیرقلعه نویی را بر عهده داشته باشد، هنوز محل برگزاری این مسابقه مشخص نشده است.


تا چند روز پیش گمانه زنی ها بر این بود که ورزشگاه امام رضا می تواند میزبان سیاه‌جامگانی‌ها در دیدار ابتدایی لیگ هفدهم باشد، اما شورای تامین استان خراسان با برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا مخالفت کرده، تا شاگردان میثاقیان از محل برگزاری اولین بازی خانگی خود اطلاعی نداشته باشند.


مشخص نبودن محل برگزاری این مسابقه و صحبت‌هایی که در مورد برگزاری این دیدار در شهر بجنورد صورت گرفته، به دلیل فاصله 4 ساعته تا مشهد، با واکنش باشگاه ذوب آهن نیز همراه شده و آنها نیز از این موضوع ناراحت هستند.


امروز تیم سیاه جامگان تمرین خود را در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد کرد، تا احتمال استفاده از این ورزشگاه در دیدار افتتاحیه قوت بگیرد؛ البته مسئولین سازمان لیگ به دلیل خراب بودن اسکوربورد ورزشگاه ثامن اجازه برگزاری این دیدار را نداده اند؛ با این وصف باید ببینیم در فاصله 2 روز مانده تا این رقابت، سرانجام چه تصمیمی در خصوص محل برگزاری این مسابقه خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها