کد خبر : 1428794 | 31 تیر 1396 ساعت 16:42 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

استارت بد آزادکارهای نوجوان در آسیا 

در 3 وزن یک نقره و یک برنز گرفتیم

کشتی آزاد نوجوانان در 3 وزن اول خود در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بد شروع کرده و در 3 وزن یک مدال طلا هم نصیبمان نشد .

در 3 وزن یک نقره و یک برنز گرفتیم 

به گزارش "ورزش سه"، در پایان مسابقات روز نخست تیم کشتی آزاد ایران توسط مرتضی پورمرتضوی در وزن 58 کیلوگرم صاحب مدال نقره و مهدی ویسی در وزن 42 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.ازبکستان با یک طلا و یک برنز در رده اول آسیا تا این جای کار قرار دارد .


نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:


در وزن 42 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل کشتی گیری از کشور ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار نماینده کشور قزاقستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد. (1- ازبکستان 2- ژاپن 3- ایران و قرقیزستان)


در وزن 50 کیلوگرم محمد ابراهیمی در کشتی مقابل نماینده کشور هند با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر هندی در دورهای بعد، ابراهیمی از دور رقابت ها کنار رفت و دهم شد. (1- کره جنوبی 2- قزاقستان 3- ازبکستان و مغولستان)


در وزن 58 کیلوگرم که مرتضی پورمرتضوی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر یمنی را مغلوب کرد وی در دور بعد نماینده کشور قزاقستان را با نتیجه 2 بر 2 شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 6 بر صفر کشتی گیر قرقیزستانی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار در مقابل حریف هندی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و به مدال نقره رسید. (1- هند 2- ایران 3- ژاپن و قزاقستان)


رقابت های 7 وزن دیگر فردا (یکشنبه) برگزار می شود .

دیدگاه‌ها