کد خبر : 1428792 | 31 تیر 1396 ساعت 16:40 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری معاون حقوقی پرسپولیس 

خیانت مدیران سابق در پرونده مانوئل ژوزه

معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس امید چندانی به حل و فصل پرونده 6 میلیارد تومانی مانوئل ژوزه ندارد.

خیانت مدیران سابق در پرونده مانوئل ژوزه

به گزارش "ورزش سه"، او در گفت‌وگویی با سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده برخی از مدیران سابق این باشگاه مستنداتی را در اختیار وکیل این مربی پرتغالی گذاشته‌اند که بعد از یک نیم فصل ناموفق جای خود را به یحیی گل‌محمدی دستیارش داد. در آن زمان مدیران وقت پرسپولیس با استناد به اینکه ژوزه خود از حضور در تمرینات کنار کشیده، اعلام کردند که از وی شکایت می‌کنند و غرامت هم می‌گیرند! حال آنکه این اتفاق کاملا برعکس رخ داده است. 


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این‌باره می‌گوید: در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه و دستیاران وی اعلام کرد که دفاعیات باشگاه در قالب لوایح با اخذ نظر از آخرین دکترین حقوقی تقدیم دادگاه عالی ورزش شده است؛ این موضوع را باید در نظر داشت که متأسفانه به دلیل اشتباهات صورت گرفته در گذشته علی الخصوص در روند این پرونده رأی فیفا تماماً بر علیه باشگاه بوده است. 


اما نکته مهم حرف‌های او افشاگری علیه برخی از مدیران سابق پرسپولیس بدون ذکر نام است. جمشیدی ادعا می‌کند آنها در این دعوی علیه پرسپولیس بوده‌اند. او می‌گوید: بعضاً مدیران سابق وقت باشگاه علیه باشگاه مستنداتی را در اختیار فیفا و طرف مقابل دعوا قرار داده اند که اقرار به ضرر باشگاه و تخدیش وجهه پرسپولیس است. این شرایط کار را برای تیم حقوقی فعلی بسیار سخت کرده است.


وی در پایان وعده می‌دهد: صرفنظر از نتیجه دادگاه، ما در آینده نزدیک نکات قابل تأملی از اتفاقات و اقدامات پشت پرده این پرونده حساس را با مستندات به اطلاع عموم خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها