کد خبر : 1428776 | 31 تیر 1396 ساعت 16:04 | 78.9K بازدید | 7 دیدگاه

پسران نیک پرسپولیس (عکس)

انصافا برانکو در مدت حضورش بین سرخپوشان نشان داده که در به کارگیری بازیکنان شایسته کاملا عملگراست و پای هیچ میثاق نامه ای را با ستاره های تیمش امضاء نمی کند.

به گزارش "ورزش سه" ،یکی از بارزه های مشخص و هویدای پرفسور، ملاک و معیار قرار دادن تمرینات بازیکن در طول هفته است. و بر همین اساس به ترکیب ایده آل تیمش می رسد. یکی از مولفه های مربیگری او استفاده چند بعدی از بازیکنان است و معتقد است که بازیکن باید به معنای واقعی کلمه در اختیار تیم و در راس آن سرمربی باشد. 


محسن ربیع خواه از آن دست بازیکنان بی سر و صدا و کم حاشیه پرسپولیس است که حتی در زمان های طولانی نیمکت نشینی اش وارد هیچ بازی حاشیه ای نشده و صرفاً به تمرین با تیم پرداخته است. او در فصل پیش مدتی   زیر سایه اسامی بزرگ هم تیمی هایش به نیمکت قفل شد اما هیچ گاه خبری از مصاحبه های آتشین و اعلام موضع علیه کادر فنی نبود. هرگز تهدید به جدایی نکرد و آنقدر بر سر حقانیت خود پافشاری کرد که حالا برانکو را متقاعد که او را جزو بازیکنان اصلی تیمش ارنج کند. وحید امیری و محمد انصاری نیز از دیگر نمونه های پسران مثبت پرسپولیس هستند که چنین روندی را در پیش گرفته اند. بازیکنانی که در چند پست برای برانکو بازی کرده و اگر ستاره نبوده اند لااقل همیشه از بهترین های تیم شان بوده اند. 


ردپای این بازیکنان در هیچ باند و گروهی دیده نمی شود و این واکسینه بودن آنها سوپاپ اعتمادی است برای طرفین، هم کادر فنی و هم بازیکنان. بازی برد – بردی که در نهایت به نفع پرسپولیس تمام می شود.

 

 

دیدگاه‌ها