کد خبر : 1426677 | 20 تیر 1396 ساعت 13:58 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اوندا سرو

کنایه سنگین مربی سابق رئال به فلورنتینو پرز

خورخه والدانو، ستاره آرژانتینی سابق رئال که در مقطعی مربی و نیز مدیر ورزشی این باشگاه بود، اختلافاتی آشکار با فلورنتینو پرز دارد.

کنایه سنگین مربی سابق رئال به فلورنتینو پرز

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سیاست جدیدی در خریدهای فصل خود اتخاذ کرده است. دیگر شاهد جذب بازیکنان بالای 25 سال در رئال نیستیم و کهکشانی ها ضمن توجه ویژه به آکادمی فوتبال خود، به صید ستاره های جوان دیگر باشگاه ها نیز می پردازند.

ظهور بازیکنان آکادمی رئال در تیم اول این باشگاه همچون کارواخال، لوکاس و کاسیمیرو در کنار جذب ستاره های جوانی چون ایسکو، آسنسیو، سبایوس، وینیسیوس، تئو هرناندز، واران و ... رئال را به تیمی جوان ولی با کیفیت تر از همیشه بدل کرده است. چنین سیاستی کاملا جواب داده به طوریکه رئال در 4 سال اخیر سه قهرمانی اروپا را کسب کرده و فصل گذشته توانست به طلسم ناکامی هایش در لالیگا هم پایان دهد.

 

 

1208770

 

 

خورخه والدانو، در مورد تغییر نگرش پرز و مدیران رئال گفت:« پرز عوض نشده و او از گذشته درس نگرفته است.

او همان آدم سابق است؛ تنها شرایط بازار نقل و انتقالات است که عوض شده. برای مثل دیگر نمی توان منتظر ماند تا یک بازیکن به فوق ستاره بدل شده و سپس اقدام به جذبش کرد. حالا تیم های انگلیسی، متمول تر از گذشته هستند و یک فوق ستاره برای انتخاب تیم بعدی خود دیگر تنها به نام و اعتبار رئال فکر نمی کند و گزینه های مختلفی را پیش روی خود می بیند. به همین دلیل است که رئال هم سیاست های خود را تغییر داده و اقدام به جذب ستاره های جوان و آینده دار می کند.

سال 2002 به یاد دارم که در بازی رئال و ستارگان دنیا، کاکا که در آن موقع بسیار جوان بود و هنوز جذب میلان نشده بود، در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شد و چشم ها را به خود خیره کرد.

همان جا به پرز گفتم که الان بازیکنی پیش روی ما قرار دارد که 13 میلیون یورو می ارزد ولی اگر جذبش نکنیم، مجبوریم 4 سال دیگر 60 میلیون یورو برایش بپردازیم. پرز در کمال تعجب به من پاسخ داد که خورخه نگران نباش، هر زمان ارزشش 60 میلیون یورو شد، به سراغش خواهیم رفت!»

 

لازم به ذکر است که کاکا سال 2009 با رقم 65 میلیون یورو به رئال پیوست و 4 سال ناموفق را در این تیم پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها