کد خبر : 1425137 | 12 تیر 1396 ساعت 12:01 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

کالدرون جانشین فوساتی در قطر

با کنار رفتن سرمربی مشهور اروگوئه ای از نیمکت رهبری قطر فدراسیون فوتبال این کشور با سرمربی آرژانتینی برای هدایت عنابی ها به توافق رسید.

کالدرون جانشین فوساتی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ها قبل گمانه زنی ها برای برکناری خورخه فوساتی از نیمکت رهبری تیم ملی قطر آغاز شد و رسانه های این کشور با صراحت از تصمیم سران فدراسیون برای ایجاد تغییرات در پی افزایش اختلافات با فوساتی خبر دادند.


در شرایطی که برد 3-2 قطر برابر کره جنوبی کمی از انتقادات کاست و فوساتی نفسی به راحتی کشید اما با این حال قبول نشدن خواسته های مربی اروگوئه ای برای امضای قرارداد جدید از سوی نایب رئیس فدراسیون قطر باعث شد تا فوساتی رسما از سمت سرمربیگری استعفا و راه حضور در لیگ هند را در پیش بگیرد که این اتفاق دیروز رسمی شد.


با جدایی فوساتی خوزه کالدرون سرمربی آرژانتینی و سرشناس که سال ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس به خصوص امارات و عربستان سابقه مربیگری در باشگاه های مطرح را داشت به عنوان گزینه جانشینی فوساتی مطرح شد و بنا به اعلام استاد الدوحه امروز برای انجام مذاکرات نهایی راهی دوحه شد تا رسما هدایت عنابی ها را برعهده بگیرد و برای جام ملت های آسیا 2019 همچنین دو بازی باقی مانده در مقدماتی جام جهانی 2018 عنابی ها را هدایت کند.

دیدگاه‌ها