کد خبر : 1417730 | 03 خرداد 1396 ساعت 11:11 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهادهای خوبی دارم

نقی‌زاده: در گسترش فولاد نمی‌مانم

هافبک تیم گسترش فولاد اعلام کرد با شرایط کنونی در این تیم نمی ماند و ترجیح می دهد در تیم دیگری فوتبالش را ادامه دهد.

نقی‌زاده: در گسترش فولاد نمی‌مانم

علیرضا نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط خودش برای لیگ هفدهم اظهار داشت: «وضعیت من هنوز مشخص نیست. جلسه ای با مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد داشتم و همه چیز به هفته آینده موکول شده است اما واقعا شرایط برای ماندنم سخت شده است. من یک سال دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارم اما باید شرایط ماندنم مهیا شود.»


وی ادامه داد: «از قرارداد سال گذشته ام 50 درصد باقی مانده و این شرایط سخت است. قرارداد من در سال های قبل نیز بسیار پایین بود و اگر قرار به ماندنم باشد باید همدیگر را متقاعد کنیم. من واقعا در این 4، 5 سال از نظر مالی خیلی ضرر کردم و امسال دیگر نمی خواهم چنین اتفاقی برایم رخ بدهد.»


هافبک گسترش فولاد با اشاره به موضوع رضایتنامه اش تاکید کرد: «درست است که من قرارداد دارم اما باشگاه باید در برخی موارد کارهایی کند که بازیکن متضرر نشود. اگر امسال احساس کنم فقط اندکی متضرر می شوم، امکان ندارد در گسترش فولاد بمانم. درست است که من از گسترش فولاد به فوتبال ایران معرفی شدم اما به هر حال باید شرایط نیز برای من در نظر گرفته شود.»


نقی زاده در پایان افزود: «پیشنهادهای خوبی از چند تیم لیگ برتری دارم و با برخی از آنها صحبت هایی نیز کرده ام. تا چند روز آینده تکلیفم معلوم می شود. باید ببینیم با مسئولان باشگاه گسترش فولاد به چه نتیجه ای می رسیم.»

دیدگاه‌ها