کد خبر : 1417699 | 03 خرداد 1396 ساعت 08:43 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

جام جهانی جوانان 2017 کره جنوبی 

ایران با یک تغییر مقابل قهرمان آفریقا

در دومین روز از بازی های گروه C جام جهانی 2017 کره جنوبی جوانان ایران در جنگ صدرنشینی با یک تغییر به مصاف قهرمان آفریقا می روند.

ایران با یک تغییر مقابل قهرمان آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان ایران بعد از برد شیرین و سرنوشت ساز برابر کاستاریکا ظهر امروز در حالی به مصاف زامبیا می روند که رویارویی با قهرمان آفریقا به جنگ صعود و صدرنشینی در گروه تبدیل شده است.


هر دو تیم در روز اول موفق شدند با برتری مقابل کاستاریکا و پرتغال مدعیان صعود نشان دهند از همین رو مصاف آنها در ورزشگاه جام جهانی ججو می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد و راه صعود را هموار کند. امیر حسین پیروانی در بازی امروز تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر کاستاریکا به مصاف حریف قدرتمند به میدان خواهد فرستاد تا از این بازی هم با دست پر خارج شود.


نیما میرزازاد،علی شهسواری، مهران درخشان مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی مهر، محمد مهدی مهدی خانی، رضا شکاری، رضا جعفری، ابوالفضل رزاق‌پور، امید نورافکن و عارف آقاسی یازده بازیکنی هستند که از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان خواهند رفت تا بلکه با متوقف کردن یا شکست دادن قهرمان آفریقا دست به کار بزرگی زده و بعد از کره جنوبی دومین تیم آسایی لقب بگیرند که صعودشان قطعی شده است.


تنها تغییر بازی امروز نسبت به کاستاریکا قرار گرفتن ابوالفضل رزاق پور به جای علی شجاعی در ترکیب اصلی است تا تیم ملی با احتیاط بیشتری مقابل تیم قدرتمند و سرحال زامبیا به میدان برود. رزاق پور با خصوصیات تدافعی تر نسبت به علی شجاعی باعث خواهد شد تا تیم ملی هم از نظر قوای بدنی هم از نظر ساختار تدافعی با آمادگی بیشتری به میدان برود.


جدال تیم های ایران با زامبیا از ساعت 12:30 امروز به وقت تهران در جزیره ججو و در ورزشگاه جام جهانی این شهر با قضاوت داورانی از اسپانیا آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها