کد خبر : 1405596 | 12 فروردين 1396 ساعت 12:45 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: تاس های ما جفت نمی نشیند

سرمربی بادران معتقد است تیمش آنچه را کاشته برداشت نکرده و مقابل حریفانش در نتیجه گیری با بدشانسی دست و پنجه نرم می کند.

ربیعی: تاس های ما جفت نمی نشیند

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی بادران در خصوص کسب نتیجه تساوی در صورت پیروزی شان گفت: بازی خوبی در قائمشهر به نمایش گذاشتیم و از لحاظ فنی خوب کار کردیم. کسانی که بازی را دیدند می توانند بگویند ما از لحاظ فنی از حریف برتر بودیم یا نه. متاسفانه ما روی بدشانسی گل دریافت کردیم و یک توپ ساده از بین دفاع ما گذر کرد و درون دروازه مان قرار گرفت.


او در ادامه افزود: فوتبالی که ما ارائه می دهیم فراتر از تصور دیگران است منتها نمی دانم چرا تاس های ما جفت نمی نشیند. اگر بازی های بادران را از نظر فنی بررسی کنید می بینید بازی با نساجی یکی از شاهکارهای ما بود که متاسفانه اکثر توپ هایمان به تیرک حریف برخورد کرد و در نهایت بازی تساوی شد.


سرمربی بادران از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد و می گوید: از عملکرد بچه های تیم راضی هستم و آنها در زمین دستورات ما را اجرا می کنند، مجموعا به اندازه ای که می کاریم برداشت نمی کنیم. برای آنکه تیم را به اینجا برسانیم تا مورد تحسین همگان قرار بگیرد سختی بسیار کشیدیم و همه این را متوجه شدند اما نمی دانیم چرا حاصلش این می شود.


فرصت 5 هفته ای برای تیم های لیگ یکی زمان اندکی است تا آنها بتوانند جایگاه خود را تغییر دهند، ربیعی در این باره می گوید: تمام تلاشمان را می کنیم تا از این وقت 5 هفته ای بهترین استفاده را ببریم. مطمئنا به مرور بهتر می شویم و قطعا در اثر زمان بیشتر بهتر و بهتر خواهیم شد. در حال حاضر بادران روزهای خوب را پشت سر می گذارد و با تکرار این ایام می توانیم شرایط را بهتر از آنچه دیگران تصور می کنند، کنیم. مجموعه بادران تمام تلاششان را می کنند تا بهتر از این باشند و بتوانیم جز مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.


وی افزود: شما می توانید بد بازی کنید و در مقطعی کوتاه نتیجه دلخواه تان را به دست بیاورید اما این نتیجه گیری مقطعی است در مقابل اگر شما خوب کار کنید و چند بازی نتیجه نگیرید مطمئنا در آینده می توانید نتایجی که مدنظرتان است را کسب کنید. بازی خوب موجب می شود تا شما بهترین نتایج را در مدت زمان طولانی به دست بیاورید؛ تنها دلیل رسیدن به این مطلب هم استمرار در انجام تمرینات و کار فنی خوب است.


او در پایان در خصوص دیدار آسان با استقلال اهواز هم خاطرنشان کرد: هیچ بازی ای در لیگ یک آسان نیست، در ضمن بازی با تیم های پایین جدولی از سخت ترین دیدارهاست. قطعا با شرایطی که آنها دارند بازی انتحاری در پیش داریم آن هم در اهواز.

 

دیدگاه‌ها