کد خبر : 1405202 | 09 فروردين 1396 ساعت 14:19 | 146.3K بازدید | 0 دیدگاه

آبی ها در آسیا نقره داغ شدند؛

50 هزار دلار و محرومیت از بازی خانگی برای استقلال

باشگاه استقلال به دلیل تکرار تخلفات در دیدار برابر لوکوموتیو از سوی AFC با جریمه سنگینی رو به رو شد.

50 هزار دلار و محرومیت از بازی خانگی برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال با حکم AFC به دلیل پرتاب نارنجک و استفاده از لیزر در ورزشگاه آزادی در دیدار برابر السد قطر و لوکوموتیو ازبکستان 51 هزار دلار جریمه شد.


این جریمه برابر با پاداش یکی از بردهای استقلال در مسابقات آسیایی است تا به این ترتیب با رفتار تماشاگران این تیم آبی پوشان ضرر بزرگی را متحمل شوند. در حکم AFC آمده است که دلیل اصلی این جریمه سنگین، تکرار اتفاقات بازی السد قطر در دیدار با لوکوموتیو است و اصرار تماشاگران استقلال به تکرار تخلف باعث شده تا این جریمه برای آبی پوشان اعمال شود.


در این حکم استقلال به دلیل پرتاب نارنجک 39 هزار دلار جریمه شده است. همچنین آبی پوشان به دلیل تکرار استفاده از لیزر 12 هزار دلار جریمه شدند و در صورتیکه در بازی های بعدی حتی یک بار از این وسیله استفاده کنند، از میزبانی در اولین دیدار خانگی خود محروم هستند؛ اتفاقی که با توجه به صعود احتمالی آبی ها می تواند لطمه ی بزرگی به مسیر این تیم در آسیا بزند.

 

لازم به ذکر است هواداران تیم ملی نیز در دیدار برابر چین چنین اقداماتی را انجام دادند تا حالا تیم ملی فوتبال ایران نیز در آستانه یک جریمه سنگین قرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها