کد خبر : 1405173 | 09 فروردين 1396 ساعت 11:53 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

یک بر صفر؛ نتیجه مورد علاقه کی روش و تیمش

یک گل بزن و سه امتیاز بگیر!

تیم ملی کشورمان با پیروزی یک بر صفر در برابر چین موفق شد سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کند، بردی که چهارمین نتیجه یک بر صفر در هفت دیدار اخیر محسوب می شود.

یک گل بزن و سه امتیاز بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، برد با یک گل را می توان مناسب ترین نتیجه تیم کارلوس کی روش دانست، در دور دوم بازی های مقدماتی جام جهانی، تیم ملی کشورمان در هفت دیدار به میدان رفت و در این میان توانسته به پنج پیروزی دست پیدا کند و نکته جالب در این باره اینکه چهار برد ملی پوشان کشورمان با نتیجه مشابه یک بر صفر بوده است. 


آنها در تاشکند توانستند با این نتیجه از سد ازبکستان بگذرند، در تهران برابر کره جنوبی با این نتیجه سه امتیاز شیرین گرفتند، هفته گذشته در قطر برد مهمی را با این نتیجه کسب کردند و روز گذشته نیز در یکی از مهمترین بازی های خود بازهم یک بر صفر به برتری رسیدند. 


البته ملی پوشان کشورمان در اغلب بازی های خود، با نقشه ای تهاجمی پا به میدان گذاشتند و بارها تا مرز فروپاشی بیشتر دروازه حریفان پیش رفتند، اما در نهایت موفق نشدند گل های فراوانی وارد دروازه حریف کنند، آنها در هر چهار دیدار نامبرده می توانستند با استفاده از موقعیت های خود گل های بیشتری وارد دروازه حریفان کنند اما این اتفاق در نهایت نیفتاد تا به این نتیجه برسیم که پیروزی یک بر صفر مورد علاقه کی روش و تیمش محسوب می شود. 


به غیر از این چهار بازی، تیم ملی کشورمان در دور بازی برابر تیم های سوریه و چین توانست به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کند و قطری ها را نیز در اولین دیدار خود با دو گل شکست دهد.

دیدگاه‌ها