کد خبر : 1388252 | 28 دی 1395 ساعت 17:15 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد عجیب تراکتورسازی 

موفق در خارج تبریز، متوسط در تبریز

تراکتورسازان در شش هفته اخیر تغییر رژیم فنی داده است. آنها در تبریز از برد، دور هستند اما خارج از تبریز برابر حریفان خود برنده می شوند.

موفق در خارج تبریز، متوسط در تبریز 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان در شش هفته اخیر در بازی های خانگی برابر پدیده، سپاهان و نفت آبادان در تبریز تنها 2 امتیاز گرفته اند. آنها در تبریز با پدیده 1-1 و  با نفت آبادان 2-2 کرده و برابر سپاهان 2-1 بازنده شده اند. 


اما شاگردان قلعه نویی در خارج از تبریز موفق بوده اند. آنها در این مدت 3 تیم بزرگ را در زمین حریفان برده اند. آنها استقلال را در تهران 2-1، استقلال خوزستان قهرمان پارسال را در اهواز 1-0 و البته  نفت تهران تیم مدعی امسال را در شهر تهران 2-0 برده اند.


مرور 5 بخش بازی های تراکتورسازی در 17 بازی اخیر چنین بوده است. 


*8 امتیاز در 4 بازی اول 
تراکتورسازی مسابقات لیگ را خوب آغاز نکرد. آنها در تبریز برابر استقلال خوزستان 2-2 کردند و برابر نفت آبادان صفر- صفر کردند اما از هفته سوم بردهای آنها آغاز شد. آنها در تبریز برابر پیکان 3-1 و برابر ماشین سازی 2-1 برنده شدند و آماده بازی با پرسپولیس بودند که اولین تعطیلی لیگ فرا رسید.


*3 بازی و 7 امتیاز 
در بخش دوم لیگ که از روز 20 شهریور بعد از 30 روز وقفه آغاز شد آنها 2 برد و یک مساوی گرفتند. آنها ابتدا با پرسپولیس در تبریز صفر – صفر کردند در حالی که تیم برتر میدان بودند اما برد2-1 برابر ذوب آهن در اصفهان و برد 3- صفر در تبریز برابر سیاه جامگان برای آنها روزگار خوبی را رقم زد. باز هم بعد از بهترین بازی آنها مسابقات تعطیل شد. 

 

*3 بازی و 5 امتیاز 
این بار هم تراکتور با مساوی آغاز کرده و با برد تمام کرد. مسابقات بعد از 25 روز در روز 24 مهر آغاز شد. آنها با سایپا 0-0 کرده و برابر فولاد در تبریز 2-2 کردند. در بازی سوم هم آنها گسترش همشهری خود را 2-0 بردند و به استقبال تعطیلی سوم مسابقات لیگ رفتند. 


*5 بازی و 10 امتیاز 
بازی ها با 29 روز وقفه از روز 5 آذر آغاز شد. تراکتور این بار صبا را در روز 5 آذر 2-1 برد، سپس با پدیده در تبریز 1-1 کرد. آنها استقلال را در تهران 2-1 بردند اما در تبریز به سپاهان 2-1 باختند. بهترین بازی آنها بازی در انتهای این دوره بود که در تهران با دو گل نفت را شکست دادند. 


*2 بازی و 4 امتیاز 
تراکتور با 18 روز تاخیر بخش پنجم را با برتری برابر استقلال خوزستان آغاز کرد و در خانه حریف 1- صفر برنده شد. اما امروز آنها برابر تیم فوتبال نفت آبادان در تبریز 2-2 مساوی کردند و 2 امتیاز حساس را از دست دادند.

 


نکته ها:


* تراکتورسازی در تبریز هر 2 تیم همشهری خو د را با اختلاف 2 گل برده است. 
* تراکتورسازی در تبریز با تیم های غیرهمشهری بدترین بخش خود را ثبت کرده و در 9 بازی، 3 برد، 5 مساوی و یک باخت آورده است. 15 گل زده و 11 گل دریافت کرده است. 
* شاگردان قلعه نویی در خارج از تبریز 6 بازی کرده و 4برد و 2 مساوی داشته است. آنها در خارج از تبریز برابر استقلال، ذوب آهن، نفت تهران، استقلال خوزستان برنده بوده و برابر تیم های فو تبال سایپا و نفت آبادان مساوی کرده اند.

دیدگاه‌ها