کد خبر : 1387290 | 25 دی 1395 ساعت 09:05 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

جهانبخش کاندیدای حضور در تیم منتخب هفته هلند

ملی‌پوش ایرانی ستاره درخشان آسمان آلکمار

دو گل و یک پاس گل شروعی رویایی برای ملی پوش ایرانی الکمار در دور برگشت آردیویسه رقم زد تا این بازیکن به ستاره درخشان آسمان هلندی ها تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، تاریخ برای علیرضا جهانبخش تکرار شد و این بازیکن درست مثل پارسال در آغاز دور برگشت به ستاره اصلی تیمش در رقابت های لیگ برتر هلند تبدیل شد تا بشتر از همیشه نامش را بر سر زبان ها بیاندازد. درست یک سال پیش و در اولین فصل حضور جهانبخش در آلکمار این بازیکن که نیم فصل نخست را خوب شروع نکرده بود بعد از اردوی زمستانی تیمش در اسپانیا توانست به مرد اول الکمار در فاز تهاجمی تبدیل و خریدی رویایی برای قرمزپوشان AZ لقب بگیرد.


یک سال بعد از آن شروع خوب این بار قصه برای جهانبخش تکرار شد و این بازیکن با پشت سر گذاشتن بحران های روحی بیماری مادر توانست در اردوی زمستانی آلکمار در اردوی ماربلا اسپانیا باز هم نیم فصل دوم را توفانی آغاز و در اولین هفته از دور برگشت بازی ها در خانه ایگلز با دو گل و یک پاس گل ستاره تیمش لقب بگیرد. گل هایی که یکی پس از دیگری زیباتر به ثمررسید تا علیرضا را بدل به ستاره درخشان آسمان آلکمار کند.

 

1173140


درخشش غیرقابل باور ستاره ایرانی تا حدی بود که بعد از بازی بیشتر رسانه های تصویری حاضر در ورزشگاه به دنبال مصاحبه تلویزیونی با علیرضا جهانبخش ستاره خوش رو و خوش خنده آلکمار بودند و جهانبخش که حسابی از عملکردش ذوق زده بود به پیشنهاد همه آنها برای مصاحبه جواب مثبت داد تا گفتگوی او در صدر تمامی اخبار و برنامه های تلویزیونی قرار بگیرد.

 

1173169


در این بین سایت معتبر ووته بال هلند که معمولا بهترین های هفته را از دید کارشناسان و اهالی فوتبال در نظرسنجی انتخاب می کند با درخشش جهانبخش در شب اول دور برگشت این بازیکن ایرانی را به عنوان نخستین کاندیدای بازیکن برتر هفته در صدر فهرست پنج نفره خود قرارداد تا علیرضا برای اولین بار طعم انتخاب به عنوان برترین بازیکن هفته را بچشد ضمن این که گل زیبای او از فاصله 30 متری نیز می تواند کاندیدای گل برتر هفته لقب بگیرد.

 

1173168

 

1173170

دیدگاه‌ها