کد خبر : 1387204 | 24 دی 1395 ساعت 19:59 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت درباره کی روش ممنوع شد!

برانکو: بازیکنانم قهرمان‌های واقعی هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که بازیکنان این تیم قهرمان های واقعی هستند و در هر بازی به دنبال برد خواهند بود.

برانکو: بازیکنانم قهرمان‌های واقعی هستند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پس از بازی با سایپا درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

بازیکنان من قهرمان واقعی هستند
بیشترین تبریک را به بازیکنانم می‌گویم که قهرمان‌های واقعی هستند و در تمام کارها مهم‌ترین مهره‌های ما هستند. آن‌ها در زمین تصمیم می‌گیرند. کاملا استحقاق برد را داشتیم. مثل همیشه بزرگ‌ترین کمک از سکوها ارسال شد و از هواداران تشکر می‌کنم. همبستگی که بین هواداران، بازیکنان و باشگاه صورت گرفته می‌تواند ما را به قهرمانی برساند. سایپا هم تیم خود را خوب آماده کرده بود اما توانستیم مقابل آن‌ها بایستیم چند موقعیت هم ایجاد کردیم و مایلم یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک بگویم. چند موقعیت گل داشتیم و یک گل زیبا نیز زدیم. حالا باید ببینیم وضعیت بازیکنان‌مان برای بازی چطور خواهد بود. همیشه اولین بازی سخت است.

 

من و فرکی از داوری انتقاد داریم
 بعد از اینکه احمدزاده را به دفاع چپ بردیم، می‌خواستیم حمله تیم را بیشتر کنیم. اگر بخواهیم قهرمان شویم، باید در هر بازی به دنبال برد باشیم و ریسک را بپذیریم. متاسفیم که فرشاد اخراج شد اما پیش می‌آید. بازیکن ما اخراج می‌شود  ولی بازیکن سایپا نمی‌شود. هم فرکی و هم من از داوری انتقاد داریم.

 

رفیعی بازیکن باهوشی است
سروش را آوردیم که تیم را تقویت کنیم. متاسفانه او فقط دو تمرین با ما داشت. طبیعی است که زمان مشخصی نیاز خواهد داشت. بازی نشان داد که خوب توانستیم تیم را تقویت کنیم و حالا باید سایر بازیکنان این خط بیشتر به چشم بیایند. ما مایلیم که هرچه بیشتر بازیکنان باکیفیت داشته باشیم و همین بازیکنان برای یکدیگر کمک بیشتری می‌شوند. ما از طریق بازی‌ها باید بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کنیم. سروش بازیکن باهوشی است و ما نمی‌خواستیم بازیکنی بگیریم که فقط بازیکن گرفته باشیم بلکه می‌خواستیم از او استفاده کنیم. انتظار دارم و معتقدم که تیمم هنوز پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد اما متاسفانه زمان زیادی برای تمرین نداریم و باید در همین کوران مسابقه‌ها تیم را هماهنگ کنیم.

 

در قسمتی از این نشست خبری خبرنگاری قصد داشت تا از سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های جدید کارلوس کی روش سوال کند اما مدیر رسانه ای پرسپولیس اجازه انجام این کار را نداد.

دیدگاه‌ها