کد خبر : 1380497 | 26 آذر 1395 ساعت 19:01 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمک داورها بگذارند، آقای گل می شوم

تبریزی: آن پرچم گل من را پرپر کرد

مهاجم تیم ذوب آهن اعتقاد دارد گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند، صحیح بود.

تبریزی: آن پرچم گل من را پرپر کرد

به گزارش "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه فولادشهر، مرتضی تبریزی بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «بازی سختی بود. خدا را شکر توانستیم ببریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و مربی و بازیکنان بزرگی دارد و اینجا هم تماشاچی های خوبی دارد. البته خوشحالم با حمایت تماشاگرانمان بردیم.»

 

او درباره گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند و داور آفساید گرفت، عنوان کرد: «من کاملا مطمئنم که گلم درست بوده و دوستانم گفتند که آفساید نبود. این دومین گل درست من است که آفساید اعلام می شود اما خوشحالم توانستیم با گل احسان بازی را ببریم. با این حال اگر گل من پذیرفته می شد الان 11 گله بودم. کلا پرچم ها برای گل های من راحت بالا می رود و این دومین بار بود که یک گل من پرپر شد.»

 

او درباره آقای گلی هم گفت: «انشاءالله. ساسان فوتبالیست خیلی خوبی است اما اگر گل های من آفساید گرفته نشود، سعی می کنم به عنوان آقای گلی برسم.»

مهاجم ذوب آهن افزود: «ما خیلی در زمین زحمت می کشیم و با نظم بازی می کنیم. امیدوارم حالا که خودمان را بالا کشیده ایم در نیم فصل دوم هم مدعی باشیم.»

 

تبریزی درباره باز شدن فضا برای خودش با رفتن کاوه رضایی و مسعودحسن زاده گفت: «مسعود و کاوه هم که اینجا بودند، هیچ مشکلی نداشتیم. آنها دیگر دوست های خوب من هستند و من خیلی دوستشان دارم. نمی دانم اگر امسال در ذوب آهن بودند شرایط آنها بهتر بود یا من.»

 

دیدگاه‌ها