کد خبر : 1377499 | 15 آذر 1395 ساعت 14:28 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز ماموریت فدراسیون برای انتخاب سرمربی المپیک

طلسم 40 ساله باید شکسته شود

با واگذاری کامل اختیارات تیم المپیک به فدراسیون فوتبال، مدیران فدراسیون می‌توانند برنامه‌ریزی خود را برای موفقیت تیم زیر 23 سال ایران آغاز کنند.

طلسم 40 ساله باید شکسته شود

به گزارش "ورزش سه"، با پایان سال 2016 مدیران فوتبال ایران 3 سال تا نتیجه نهایی (پیروزی یا شکست) در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 توکیو فرصت دارند. فرصتی که انتظار می‌رود این‌بار به شادی جمعی فوتبالیست‌های این رده سنی منجر شود و طلسم 40 ساله حضور ایران در المپیک‌ها شکسته شود.


فوتبال ایران در رده زیر 23 سال از افراد مستعد و درجه اولی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که کار استعدادیابی و شناخت نفرات برای دوره زمانی سال 2018 (مسابقات مقدماتی) باید هرچه سریع‌تر توسط مربیانی که قریحه خوبی در شناخت استعدادها دارند آغاز شود. به خاطر داشته باشید حضور یک مربی چون اکبر محمدی در رأس جوانان ایران چه تاثیر بزرگی بر فوتبال ما در سال‌های آینده گذاشته و چه ستاره‌هایی به خاطر دید خوب او در شناخت استعدادها به فوتبال معرفی شدند.


در حال حاضر نیز مربیانی هستند که توانایی خوبی در کشف و انتخاب این نفرات دارند؛ نفراتی که از بین آنها می‌توانیم یک تیم بزرگ را برای رقابت‌های پیش رو و البته برای آینده سازماندهی کنیم. فدراسیون فوتبال که امسال در سازماندهی تیم‌ملی موفق عمل کرده است و موضوع صعود به جام‌جهانی را با قدم‌های محکم پیش برده حالا باید به دنبال مهیا کردن شرایط لازم دومین تیم‌ملی از نظر توجه مردم باشد.

 

دیدگاه‌ها