کد خبر : 1377486 | 15 آذر 1395 ساعت 13:43 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

6ستاره احتمالی دربی اهواز

استقلال خوزستان و فولاد باید دیداری مهم و سرنوشت ساز را برابر هم انجام دهند، دیداری که مطمئنا یک دوئل مهم در ورزشگاه بدون تماشاگر خواهد بود.

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان باید جمعه این هفته در ورزشگاه غدیر به مصاف هم بروند، دیداری که البته بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.


با هم 6 ستاره احتمالی این نبرد جذاب را مرور می کنیم:

 

استقلال خوزستان:

 

*محمد طیبی:


کاپیتان استقلالی های خوزستان وظیفه رهبری تیمش در خط دفاعی را بر عهده دارد، طیبی باید در برابر مهاجمان تند و تیز فولادی به خوبی تیمش را هدایت کند تا در این بازی به مانند دو بازی قبل دروازه تیمشان بسته باقی بماند. طیبی  البته در اولین سال حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر برابر فولاد از زمین بازی اخراج شد.

 

1161484


میثم دورقی:


هافبک با تجربه آبی های خوزستان در این بازی مطمئنا کار سختی خواهد داشت چرا که او باید موج اول خط دفاعی را برابر مهاجمان فولاد بچیند و دوئل های اول را او برگزار کند.دورقی که در نبود زهیوی پنالتی زن تیم است در صورت پنالتی کار سختی با گلر پنالتی گیر فولادی ها خواهد داشت.

 

1161486

 

حسن بیت سعید:


مهاجم سوسنگردی آبی های اهواز با فولاد نوین در لیگ یک چهره شد اما با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ از فولاد کنار گذاشته شد و به سرعت با استقلال خوزستان قرارداد بست. او در فصل قبل بهترین گلزن تیمش بود و امسال نیز برای استقلال خوزستان 4 گل زده است.او در بازی رفت فصل قبل موفق شد تا یک گل تیمش را با ضربه سر به تور حریف بچسباند.

 

1151825

 

فولاد خوزستان:

 

وحید طالب لو:


طالب لو در بازی های فولاد موفق شده است عملکرد خوبی داشته باشد، او که در بازی قبل دو گل بد از نفت تهران دریافت کرد، امیدوار است با درخشش در بازی برابر قرمزهای اهواز بدرخشد و دروازه اش را بسته نگه دارد تا ارزش های خود را بازهم نشان بدهد.

 

1151104

 

عبدالله ناصری:


دیگر ستاره فولادی ها در این فصل عبدالله ناصری است، تنها بازیکنی که اسکوچیچ از فولاد نوین برای فولاد انتخاب کرد. او تا کنون سه گل برای تیمش زده است، دو پاس گل داده و 1 پنالتی نیز گرفته تا نشان دهد چه بازیکن موثری است. سرعت و سانترهای خطرناک ناصری می تواند روز سختی را برای مدافع چپ استقلال خوزستان بسازد.

 

1142010


ساسان انصاری:


مطمئنا ستاره فولادی ها در 8 هفته اخیر کسی جز ساسان انصاری نبوده است، او 9 گل زده، یک پاس گل داده است و 2 پنالتی برای تیمش گرفته است تا با ارزش ترین بازیکن لیگ شانزدهم باشد. انصاری اگر بتواند در این بازی گلزنی کند به تنها بازیکن تاریخ تبدیل می شود که در 7 بازی متوالی برای تیمش گلزنی کرده است.

 

دیدگاه‌ها