کد خبر : 1377446 | 15 آذر 1395 ساعت 11:56 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار بازگشت مرد ناراضی به اوج

چرا حسن‌زاده دیگر ملی‌پوش نیست؟

با این هدف از ذوب آهن جدا شد که در چالشی جدید شانس خود را برای حضور در تیم ملی و رفتن به جام جهانی بالا ببرد اما گویی این تصمیم چندان درست نبوده است.

چرا حسن‌زاده دیگر ملی‌پوش نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن زاده بعد از تمام اتفاقاتی که در یک سال گذشته با یحیی گل محمدی در اردوی ذوب آهن تجربه کرد، بازیکنی نبود که باشگاه اصفهانی به راحتی او را از دست بدهد از همین رو این بازیکن جوان و مستعد در نقل و انتقالات تابستانی به یکی از سوژه های اصلی بازار تبدیل شد و تیم های بزرگی را خواهان خود دید. در نهایت هم سایپا با حسین فرکی بود که با شرایط سخت ذوبی ها کنار آمده و با امیدهای فراوان، حسن زاده را جذب کردند.


انتقالی که نه برای خود حسن زاده خوب از آب درآمد؛ نه برای نارنجی پوشان پایتخت چون خاموش شدن موتور گلزنی این مهاجم و برآورده نکردن انتظارات باعث شد تا گران ترین خرید این فصل سایپا به بدترین خرید تبدیل شده و دود این ماجرا به چشم حاجی فرکی و سایپا برود تا در انتهای جدول برای بقا دست و پا بزنند آن هم در شرایطی که امیدوار بودند با حضور مهاجمی مثل حسن زاده شانس خود را برای آسیایی شدن بیازمایند.


در این بین اما افت فاحش مسعود حسن زاده هم اتفاقی عجیب بود؛ چون پیش بینی می شد چالش جدید در سایپا آن هم بعد از تمام اتفاقات اردوی ذوب آهن در فصل گذشته انگیزه های خاصی به این بازیکن تزریق کند تا بار دیگر با جلب تمامی نگاه ها به خود زمینه ملی پوش شدن را فراهم کند اما هر هفته و بازی به بازی افت حسن زاده بیشتر شد تا حسین فرکی بعد از بازی با استقلال عملا نام حسن زاده را از افکار تاکتیکی خارج کرده و او را نیمکت نشین کرد تا ثابت کند به هیچ وجه از شرایط خرید گران قیمتش راضی نیست و احتمال این که او را نیم فصل کنار بگذارد وجود دارد.


مسلما با وضعیتی که حسن زاده در اردوی سایپا دارد  امید چندانی به فرار او از این وضعیت دیده نمی شود؛ مگر این که این مهاجم توانمند شوک مثبتی به خود وارد کند تا هم سایپا را از بن بست فعلی نجات دهد هم خود شانس رسیدن به بزرگ ترین هدفش یعنی پیراهن تیم ملی و جام جهانی 2018 روسیه را از دست ندهد. حسن زاده باید به این واقعیت برسد که ادامه ناکامی ها در سایپا آن هم با مربی صبور و آرامی همچون فرکی می تواند نقطه سیاهی در کارنامه دوران فوتبالی او بعد از تمام اختلافاتش با یحیی بر جای بگذارد که در آینده اش تاثیر منفی فراوانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها